Dns Ve Proxy Ayarlari Sorunu
-
selam arkadaslar.internetten cok arastirdim ama yapamadim.yeni bir laptop war ama internet yok.diger eski laptop kablolu modem ve internet war.gri bi kabloyu modemin ethernetine diger kabloyu yeni laptopa taktim.sonra eski laptopdan cmd ye girerek ip adresini aldim ve yazdim.tabi son rakami degistirerek.yeni laptopta baglandi yazisi cikiyor.ama iE sayfasını açıyorum ve altta bitti veya girdiğim sitenin adresi yazması gerekirken proxy ayarları... gibi birşey yazıyor sonrada sayfa görüntülenemiyor.MSN açmayı denedim sorun gider ekranı çıktı tıkladım oradada DNS yazılı satırda sarı bir ünlem işareti çıkıyor.anahtar baglanti noktalari felan filan.
lutfen yardimci olun arkadaslar.eski laptop yavas zaten:(
-
modemin kullanıcı kılavuzu warsa ona bakarak yap ayarları.şahsen bu konuyla ilgili hiç bi bilgim yokken ben oradan bakarak yapmıştım.
-
DNS'te problem olaiblir. 4.2.2.2.2 4.2.2.2.3 ü kullan.
-
müşteri hizmetlerini ara
-
olmadi yine:( ben suan yurtdisindayim.bu sorun olabilirmi ayarlarla acaba?
Toplam Hit: 1776 Toplam Mesaj: 5
