Doğum Günü E-Kart
-
arkadaşlr 4 eylüle kadar doğum günü için ekart yapmam lazım... güzel düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim...
-
"niye dogdun bizi zarara soktun " :D :P
-
fikir ve düşünler adına up....
-
hacı kız arkadaşın mı kardeşin falan mı aileden biri mi sen söle bizde fikir çok
-
Kız ark için hoca...
-
hacı birlikte çekindiğiniz resim varsa üzerine veya kıyısına köşesine "sen doğmasan BİZ olmazdı." yaza bilirsin.
ufak bi beyin jimlastiği yapıyım yeni bişeler bulursam yazarım
-
resmi puzzle olarak yaptırabılrsn
mousepad olarak resmını yaptırabılrsn ( tisho da yapıolar)
bıtane kendi elinle tahta cerceve oyabılırsn yapabılrsn boyayablrsn
aklıma baska gelırse edit yparm.
edit: ekart olarakta ne bıleym photoshopta gif resmı ıcın bısıler ypabılrsn ne bleym türk filmi afisi gibi bisi olabilir ask filmi afisi gibi :S
edit: bi arkadas yaptırmıstı söz yüzügünün üzerine kendı ve kızın ısmını yazdırmıstı üst tarafına ama nerde nası yaptırdı blmıom ozel bısı heralde :S söz yüzügü degilde normal bi yüzük yaptırırsn snde degisik :S
-
bekliyorum...
Toplam Hit: 1297 Toplam Mesaj: 8
