

Doktor(Sefa Topsakal)
-
Hacılar çok beğendim sizlerle paylaşim dedim..
http://www.youtube.com/watch?v=PRc5Vd3mBjw
Bide ktü'den Tahribatta yer alsın istedim.
-
lise masasinda soylerken daha kaliteli olmus ritimlerde uymus burada ya piano yada manita parcayi takip edemiyor. ama parcayi cok severim
-
offf şaftım kaydı gene :S
Toplam Hit: 1595 Toplam Mesaj: 3