Dokunmatik Ekranı Ter Nasıl Bozar
-
İyi akşamlar. İdeos x5 cihazım var. Dün uzun bir görüşme yaptım. Sıcaktan malum terledik kapadığımda ekran ıslaktı dokunmatik felç olmuştu. Önceden de olmuştu. Hatta üst saat bildirim bölümü artık çalışmıyordu. Simdide 3,4 milimlik bir yerde x ekseninde temassızlık var. Yatay kullanamıyorum o doğrultuda birkaç tuşa basmıyor artık. *Nasıl Oldu Bu? *Nasıl Tamir Ettireceğim Kvk kullanıcı hatası der mi.?
-
zeybekustasi bunu yazdı:
-----------------------------
İyi akşamlar. İdeos x5 cihazım var. Dün uzun bir görüşme yaptım. Sıcaktan malum terledik kapadığımda ekran ıslaktı dokunmatik felç olmuştu. Önceden de olmuştu. Hatta üst saat bildirim bölümü artık çalışmıyordu. Simdide 3,4 milimlik bir yerde x ekseninde temassızlık var. Yatay kullanamıyorum o doğrultuda birkaç tuşa basmıyor artık. *Nasıl Oldu Bu? *Nasıl Tamir Ettireceğim Kvk kullanıcı hatası der mi.?
-----------------------------alien2 gibi bişeysen bozabilirsin aksi takdirde mümkün değil.
-
Nasıl Yani ?
-
ya benzeri bi sorun bendede olmuştu uzun süreli görüşmüştüm 1 saate yakın.
sonra telefonun dokunmatiği babalara gelmişti. ama kendinden düzeldi açıp kapayınca.
bende şöle olmuştu kendi kendine takılmış. sürekli sayfa kaydırıyor titretiyordu.
samsung benim tel de.
-
Benzer durum hep banada oluyor. Spordan ciktiktan sonra telde konustugumda ekran kendi kendine tuslara basmaya basliyor.
Telefonu kapayip acilinca duzeliyor.
-
Önceden bendede öyle oluyordu kapayıp açınca ama artık hassalık sıfır.
