Dokunmatik Ekranı Ter Nasıl Bozar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    İyi akşamlar. İdeos x5 cihazım var. Dün uzun bir görüşme yaptım. Sıcaktan malum terledik kapadığımda ekran ıslaktı dokunmatik felç olmuştu. Önceden de olmuştu. Hatta üst saat bildirim bölümü artık çalışmıyordu. Simdide 3,4 milimlik bir yerde x ekseninde temassızlık var. Yatay kullanamıyorum o doğrultuda birkaç tuşa basmıyor artık. *Nasıl Oldu Bu? *Nasıl Tamir Ettireceğim Kvk kullanıcı hatası der mi.?

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    zeybekustasi bunu yazdı:
    -----------------------------
    İyi akşamlar. İdeos x5 cihazım var. Dün uzun bir görüşme yaptım. Sıcaktan malum terledik kapadığımda ekran ıslaktı dokunmatik felç olmuştu. Önceden de olmuştu. Hatta üst saat bildirim bölümü artık çalışmıyordu. Simdide 3,4 milimlik bir yerde x ekseninde temassızlık var. Yatay kullanamıyorum o doğrultuda birkaç tuşa basmıyor artık. *Nasıl Oldu Bu? *Nasıl Tamir Ettireceğim Kvk kullanıcı hatası der mi.?
    -----------------------------

    alien2 gibi bişeysen bozabilirsin aksi takdirde mümkün değil.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Nasıl Yani ?


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    ya benzeri bi sorun bendede olmuştu uzun süreli görüşmüştüm 1 saate yakın.

    sonra telefonun dokunmatiği babalara gelmişti. ama kendinden düzeldi açıp kapayınca.

    bende şöle olmuştu kendi kendine takılmış. sürekli sayfa kaydırıyor titretiyordu.

    samsung benim tel de.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    Benzer durum hep banada oluyor. Spordan ciktiktan sonra telde konustugumda ekran kendi kendine tuslara basmaya basliyor. 

     

    Telefonu kapayip acilinca duzeliyor. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Önceden bendede öyle oluyordu kapayıp açınca ama artık hassalık sıfır.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
Toplam Hit: 2232 Toplam Mesaj: 6