Domain Fiyatları Hakkında ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    alastry de .com domain 19 tl sitenin sağ altında resellerclub simgesi var bu adamlar domaini burdan alıyorlarsa nasıl oluyorda 19 tl oluyo?? reseller clubta ancak 5000 tl yatırırsan .com domain 19.55 diyo nasıl burdan daha ucuza satıyorlar??Yoksa baska bi firmanin mi domain bayiliğini mi almışlar acaba ??


    lrny.app
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Reklam amaçlı kampanya yapmış olabilirler.
    İlk alımda 19, ama uzatırken 25 yapabilirler.
    Olur da olur...


    vatandaşa kafam girsin!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    resellerclub dan almıyordun bütün fiyatlar düşük


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Domain ihs'den alınır. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    @telekom hocam adamlar yenilemeyede 19 tl yazmıslar bence reklam amaclı değil gibi enghost.org burasıda 19 tl den satıyo piyasadaki birçok bayilik veren yere baktım hiçbiri 19 a vermıyo acaba dedim önceden reseller clubta ucuzken parayı verdıler o sekıldemı yaptılar

     

    edit = sordum bayilik için verdikleri fiyat 19 dan fazla oluyo yani adamların bayisi olmadan domain almak daha mantıklı :) :) muhtemelen alantron dan bayilik almıslardır.Müşteri toplamak içinde 19 dan veriyolar sanırım.İleriye yatırım yapıyolar.

    Hannibal_King tarafından 13/Eki/14 14:24 tarihinde düzenlenmiştir

    lrny.app
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    hem hosting hemde genel domain alımı için alastyr kullanıyorum uzun süredir. Yenileme gel sana 25-30 diyen bi firma değil .com.tr av.tr gibi bir çok domainim barınıyor. Neden bu kadar uyguna veriyor bilemem ama güvenilir yarım saat içinde saati farketmez ticket sorununuz çözülür...


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
Toplam Hit: 952 Toplam Mesaj: 6