Domain İçin Mail Adresi ?
-
slm beyler bayanlar,
şimdi benim bi domain im var bugün aldım . onun için mail almak istiyom , ki şöle aslında webmail var plesk in ama çok dandik o ,
şöle şatafatlı bişi arıyom ben, bill amcanın var domains.live.com u , onuda beceremedim sabahdan beri. olmuyo.
başka nereden alabilirim domain için mail ?
aldığım domain bu arada turksilahlikuvvetleri.net :D:D
mail isteyenede verebilrim :D:D
-
-
oraya kayıt oldum , ama hemen vermiyolar sıraya aldılar
-
domains.live.com
girdikten sonra Get started butonuna tıkla gelen sayfadan "Use a domain I already own " tıkla altta açılan kutucuğa domaini yaz devam et gelen sayfada
Sign in with an existing Windows Live ID.
Create a new Windows Live ID in your domain, ex: myadmin@xxxx.com.
gibi iki seçenek var seçim sana kalmış üsttekini seçersen kullandığın herhangi bir mail adresinle giriş yapacaksın (hotmail,live gibi) 2.sini seçersen domain adına aldığın maille giriş yapacaksın
ben 1. seçeneği seçip yapmıştım ona göre anlatayım :D sonra başka sayfa gelecek mail adresi ve şifresi giriş yapacaksın gelen sayfadan I accept butonuna tıkla yaş ve yaşadığın ülkeyi soracak onlarıda geçtikten sonra yine I accept de
Confirm domain administrator başlıklı bir sayfa geldikten sonra son aşamalara geldiğimizi anlayacaksın :P continue butonuna tıklayacaksın işlem bitti şimdi hostun kontrol paneline gireceksin (benim kullandığım cPanel di) oradan maile tıkladım "Modify Mail Exchanger (MX Entry)" tıkladıktan sonra gelen sayfadan Change an mx entry yazısına tıkladım ve oradaki comboboxtan domaini seçip domains.live.com da verilen mx entry girişi ile değiştirdim oldu plesk kontrol panelim olmadı hiç ondan bilmiyorum bilen birisi bi zahmet pleske çevirip anlatsın son satırları
kolay gelsin :)
-
hoca domains.live.com ı beceremedim ben yaa başka yokmu bunun gibi :(
-
bilen kimse yokmu :'(
-
ya bi ara bişey vardı hala varmı biLmiyorum..
mail adresi isteyen alıyo hotmaille bağlantılı bişey.. muridlerden atademirerfan.net te falan vardı :D
o nası yapılıyo ? :S -
biri bana seslendi galiba :)
simdi hacı domains.live.com a üye ol ordan menüden service configuration a gel orda Steps to configure DNS yazıo , orada yazan Step 1 bölümündeki Mx server adresini alıyosun , plesk panelinden DNS bölümüne girion ordan Add record war oraya basıon ve KAyıt tipini "MX" olarak secion, domain adına mail yaz, mail exchanger giriniz bölümünede Step 1 bölümünde Mx server degerinin karsısnda yazan adresi kopyala yapıstır , MX Sunucusu için öncelik belirtiniz bölümünüde 10 olarak sec ve tamamı tıkla, bi yarım saat sonra domains.live.com daki hesabına bidaa gir , service config.e bidaa gir , orda service active diyecek büyük ihtimalle daha sonrada Sign up module bölümünden, bannerini hazırla ve sitene koy ;)
