Domain-Isımtescil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    Isimtescilden domain başvurusu yaptım..herifler diyo ki ödemeyi yaparken gönderen kısmınıza isim soyisim açıklama kısmınada sipariş id'sini yazın..

    Akbank bankamatiklerinde böyle bişey yok ki ??.Ben napıcam :S
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bankadan gönderirken veya internet den havale yaparken açıklamaya yazabilirsin ama bankamatikde senin isminle gider günlük ekstre alıyo şirketler

    Dayı sende benim gibi internet bankacılığına geç keyifine bak :D Havale ücreti yok

    Turkticaret e Havale çekiyom açıklama kısmına alan adını yazıyom SOnra İletişimden parayı göndereli 1 saat oldu daha aktif etmediniz diyorum 10 dk da aktif ediyolar :)

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    ya akbank bankamatikle yollarken para almıyoda...

    La dj alper :D sen bana hesap no nu söle ben sana yollayam sen al benim yerime şu isimtescilden domainler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    exploit bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya akbank bankamatikle yollarken para almıyoda...

    La dj alper :D sen bana hesap no nu söle ben sana yollayam sen al benim yerime şu isimtescilden domainler.
    -----------------------------

    Gönderirim dayı hiç problem değil de iş bankası hesabı yokmu bu adamların ak banka havale çekemem :) 


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    ya turkiyede domain ve host işi yapan hiç bi firmayla çalışmöayın sonra göt gibi kalırsınız hele kardeş benden sana tavsiye türk ticaretle çalışma süresi geçen bi domain için benden 400 ytl para istediler ve 3 seneden beri dolu boşa düşmedi daha

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    MESSAGE DELETED

    İmza . . .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkcode
    Darkcode's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    Bankamatikden oluyormu bir bilgim yok ama isimtescilin demek istediği şey , parayı yollarken size soruyorlar kimin adından gidiyor diye siz oraya adınızı vs yazıyorsunuz açıklama kısmınada isimtescil panelinizdeki sipariş idinizi yazıp parayı yolluyorsunuz sonra onlar ödedim diye haber yolluyorsunuz bakıyorlar para yattıysa domain aktif ediliyor.

    Herzaman en garanti ve en hızlı cc ile , 2 dk da domaini açıp aktif hale getirebilirsin. 


    nasıl edelim?
Toplam Hit: 2285 Toplam Mesaj: 7