Donanım Haber

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    Bir siteye bu kadar reklam alınırmı kardeşim ya, siteye girince mozilla çöküyor beklersen 10 dkya bir sayfa açılıyor

    normalde hızım iyi bir dh'de böyle(hazır yeriyken sorayım linuxda reklamları engelleme prog.varmı bildiğiniz?)

    birde bu imzalara yazılanlar bana bir acayip geliyo

    herifler pc özelliklerinden cep telefonuna mp3üne uydu alıcısına kadar marka model imzaya yazıyorlar

    şimdi bu görmemişlikte ne :)

    iyi çekiştirdik gizlesem mi konuyu acaba:D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    gizlemesene gerek yok sonuna kadar haklısın 

    ayrıca eskiden reklama karşı gibi bi duruşları vardı şimdi frmtr den beter oldular 

    reklamları engellemek için firefox kullan adblock eklentisi işini görücektir 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    popüler bir site, nerde çokluk orada bokluk-izm.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek

    Zamanında üye olmuş unutmuşum.Üye girişi yapmadan konu dışı bölümünü takip ediyordum sonra üye girişi yapıp birkaç mesaj yazdım ve aldığım hata mesajları nedeniyle siteden soğudum gıcık bir siteymiş. :) Reklam konusunda haklısın hocam çook abartmışlar. 


    Bu niymiş la?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    @fcn:eyvallah kurdum eklentiyi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    gizlemesene gerek yok sonuna kadar haklısın 

    ayrıca eskiden reklama karşı gibi bi duruşları vardı şimdi frmtr den beter oldular 

    reklamları engellemek için firefox kullan adblock eklentisi işini görücektir 


    -----------------------------

     

    eyw. hocam ya allah razi olsun :)

    simdi giriyorum butun reklamli sitelere istedigim yere tikliyorum :) banamisin demiyo

    sayfalara tiklamaya korkar olmusum la :S nereye tiklasam 5-6 sayfa atiyo sagdan soldan


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zatkaros
    zatkaros's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2010
    Erkek

    SivilPadisah bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir siteye bu kadar reklam alınırmı kardeşim ya, siteye girince mozilla çöküyor beklersen 10 dkya bir sayfa açılıyor

    normalde hızım iyi bir dh'de böyle(hazır yeriyken sorayım linuxda reklamları engelleme prog.varmı bildiğiniz?)

    birde bu imzalara yazılanlar bana bir acayip geliyo

    herifler pc özelliklerinden cep telefonuna mp3üne uydu alıcısına kadar marka model imzaya yazıyorlar

    şimdi bu görmemişlikte ne :)

    iyi çekiştirdik gizlesem mi konuyu acaba:D


    -----------------------------

    Donanım haber adı üstünde hoca    gerektiğinde  ürünlerin tanıtımını bizat editörler yapiyor  görel ve sunumu bir sekilde   yani adam DH ablemini ağa sola  packleyince  normal sen aynı konumda olsan THB heryere zonglardın

    Note : Biz yılardır Donanımhaber,chip,deleteshfte,cigicigi,kanka,internetcafeciler,arpasuyu, oyun-arşivi,oyuncehenemi . vs vs  ömrümüz gecti bu yerlerde   yani demem oki neyse ya sıcak yazmaya üseniyorıum

    kolay gelsin

Toplam Hit: 2039 Toplam Mesaj: 7