Donanım Hakkında Oymaca Soru
-
s.a müridler
ben Asus A7V8X-X model anakrtı kullanıyorum.bu anakart amd destekli en fazla amd ninhangi işlemcisini alırım.64 bit destekler mi_?_?_
birde nvdia geforce FX-5200 ekran kartım war bunun üzerine fan takabilir miyim....
-
Burada oymaca bir soru yok.
Açacaksın anakartın manualini okuyacaksın.
Bu sorunun cevabını başka türlü verebilecek biri varsa onun da bu anakartı üretmiş olması gerekir.
-
işim zor diyorsunuz yani.rene hojam belki bilri die şey ettiydim :))
-
Hoca zor birşey yok kitapçığını okuyup anlıyacaksın?
-
nerde bulucam kitapçığı :D (ben de donanımların hiç bişisi yok)
internette war mıdır_?_?
+türkçe midir :)))
-
Araştırttın bana da ya ne diim :)
http://support.asus.com/faq/faq.aspx?model=A7V8X-X&SLanguage=en-us
Şu da manuali :http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=A7V8X-X&type=map&mapindex=6
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------Araştırttın bana da ya ne diim :)
http://support.asus.com/faq/faq.aspx?model=A7V8X-X&SLanguage=en-us
al
-----------------------------ingilizcem yok hoja.bi çeviren var mdıdır acep
-
oha çüş yuh sorunun kazık bi tarafı yok kazık olan sensin aq armut piş azıma düş dion:) buarada 2800 e kadar destekler
-
hoja ala 14 yaşındayım ingilzcek.soruyu birie sordum o dediki çok oymaca soru.ordan kaynaklı konu başlığı herşe yiçi nsağolun
ekran kartına takabilir miyim:)
-
o ekran kartinin uzerine fan takabilirsin, dizustu fanlari var al onlardan bi tane ozel yapistiricis ile yapistir veya uzerindeki alimunyum levhala monte edebilecegin vidalardan bulursan yapabilirsin
ben iplikle tutturmustum hala calisir
