Donanım İçin Kendimin Yapabildikleri!
-
arkdaşlar şimdi benim ekran kartı üzerindeki geforce 8400gs özellikleri ise burada
GeForce 8400 GS Core Clock (MHz) 567 Shader Clock (MHz) 1400 Memory Clock (MHz) 400 Memory Amount 512MB Memory Interface 64-bit Memory Bandwidth (GB/sec) 6.4 Texture Fill Rate (billion/sec) 3.6 anakart da ddr2 yi destekliyor 1024 ramin yanınında 1024 ddr2 ram daha alıcam.
şimdi işlemcim ise bu
AMD ATHLON 64 X2 DUAL 4400+ 2.3 GHZ
İşlemci Tipi:AMD Athlon 64 X2İşlemci Hızı:2.3 GHzSoket Tipi:Soket 940Veri Yolu Hızı:2000 MHzBellek Tipi:DDR2Bu durumda ekran kartı oalrak ne alabilrim?
ben oyunlar için genelde hep direk kaç ram ekran karıtı isteğine bakıyorum ama geforce 9300 de var 9600 de var ikiside 1024 ama biri 100 ken diğeri 200 lira:)
burda neye dikkat etmeliyim?
-
ekran kartı için clock hızları ve memory interface değerine bakmalısın.
geçen hafta bu ekran kartını aldım tavsiye ederim:
http://www.vatanbilgisayar.com/sparkle-sx98gt1024d3g-vp-9800gt-power-saving-gddr3-1gb-256bit-nvidia-dx10-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=40369
-
bit
68 128 256
-
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------bit
68 128 256
-----------------------------bu bit ne oluyor benim şu an ki ekran karıtımın özelliklerinde 64 gözüküyor?
-
up
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------bit
68 128 256
-----------------------------bu bit ne oluyor benim şu an ki ekran karıtımın özelliklerinde 64 gözüküyor?
-----------------------------veri yolu genişliği hocam ne kadar geniş o kadar iyi :)
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------bit
68 128 256
-----------------------------bu bit ne oluyor benim şu an ki ekran karıtımın özelliklerinde 64 gözüküyor?
-----------------------------veri yolu genişliği hocam ne kadar geniş o kadar iyi :)
-----------------------------64 olmayacak mı o :D
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------patates bunu yazdı:
-----------------------------
xxjokerxx bunu yazdı:
-----------------------------bit
68 128 256
-----------------------------bu bit ne oluyor benim şu an ki ekran karıtımın özelliklerinde 64 gözüküyor?
-----------------------------veri yolu genişliği hocam ne kadar geniş o kadar iyi :)
-----------------------------peki şimdi benim ekran kartım 64 ise bu ekran kartıma bağlı olan birşey değilmi yenisini 128 256 alabilirmiyim yoksa oda anakarta bağlımı mecburmuyum 64 ten gitmeye
