Donanım Önerisi...
-
Selam arkadaşlar..
3 adet parça alıcam kasa anakart ve işlemci.
Öylesine bir araştırma yaptım ve aşağıdaki gibi seçenekler buldum. Yorum ve görüşleriniz nelerdir? Ayrıca bunların yerine daha makul fiyatlarda nelri tavsiye edebilirsiniz?
Anakart: http://www.hizlishop.com/MB-ASUS-A-M3A32MVP-DLX-790FX-DDR2-GLS-1333-S940,PR-16307.html
İşlemci: http://www.ucuzu.com/islemci-c3139/amd/phenom-ii-x4-940-3ghz-am2-p33352278/
-
ddr3 destekleyen bir anakart alabilirdin. islemci gayet iyi
-
peki onu da araştıralım:)
Toplam Hit: 971 Toplam Mesaj: 3
