Donanım Üstadları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar elimde hp bir pc var işlemci hızı çift çekirdek 2.1 yada 2.3

     

    ekran kartım geforce 8400 gs 256    ramda 1024

     

    şimdi rami 2048 e mi çıkartayım 4096 yamı?

     

    ekran kartıda  1024 lük bir ekran kartı istiyorum ne almamı tavsiye edersiniz birde bu ikisinin toplam maliyeti ne olur bana

     

     patates, hocam sen her konuyu sürekli genel başlığına açıyosun. lütfen biraz dikkat. doğru yere konu açalım yoksa ban sebebidir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    ati hd 5770 bu aralar revaçta, şahsen bizzat kendimin kullandığı karttır.

    rami 4 gb a yükselt 1333 mhz olsun

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    anakartının modeline bak desteklediği ram öğren.ddr3 desteklemez sende gider alırsın elinde patlar :)

    sonra alıcağın ekran kartının kaç W lık psu istediğine bak.Seninki düşük kalır çalışmaz.sonra psu alırsın yeniden :|

    evet 5770 güzel ama pahalı sanırsam. 1333 ramlerde ddr3 tür destekler mi anakartın bilemem . 4gb ram şimdilik fazla gelebilir sana ilersi için 4gb da az gelebilir neyse sen 4gb al paran vardır :D


    İmzalamazsam ne olcak?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fincan
    Fincan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2003
    Erkek

    bazi ati hd 5800 serilerinde 8 + 6 pin ile calisir buna dikkat et.


    ULKUMUZ GOKLERDE DALGALANAN SANCAK;BIZ ALLAH"IN ONUNDE EGILIRIZ ANCAK.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    İşlemci AMD Athlon? 64 X2 işlemci 4400+
    Chipset NVIDIA® NForce? 430 yonga Seti
    Sistem belleği 1 GB DDR2 533 MHz (2x512 MB) - 2 DIMM Yuvası
    Ekran Kartı NVIDIA® GeForce? 8400 GS TurboCache (VGA/DVI bağlantı noktası, TV çıkışı)256 MB grafik hafıza, Windows Vista? ile 512 MB'a kadar artırılabilir

     

     

    netten özellik olarak bunları buldum? ne diyorsunuz şimdi

Toplam Hit: 1082 Toplam Mesaj: 5