Donanım Üstadları
-
arkdaşlar elimde hp bir pc var işlemci hızı çift çekirdek 2.1 yada 2.3
ekran kartım geforce 8400 gs 256 ramda 1024
şimdi rami 2048 e mi çıkartayım 4096 yamı?
ekran kartıda 1024 lük bir ekran kartı istiyorum ne almamı tavsiye edersiniz birde bu ikisinin toplam maliyeti ne olur bana
patates, hocam sen her konuyu sürekli genel başlığına açıyosun. lütfen biraz dikkat. doğru yere konu açalım yoksa ban sebebidir.
-
ati hd 5770 bu aralar revaçta, şahsen bizzat kendimin kullandığı karttır.
rami 4 gb a yükselt 1333 mhz olsun
-
anakartının modeline bak desteklediği ram öğren.ddr3 desteklemez sende gider alırsın elinde patlar :)
sonra alıcağın ekran kartının kaç W lık psu istediğine bak.Seninki düşük kalır çalışmaz.sonra psu alırsın yeniden :|
evet 5770 güzel ama pahalı sanırsam. 1333 ramlerde ddr3 tür destekler mi anakartın bilemem . 4gb ram şimdilik fazla gelebilir sana ilersi için 4gb da az gelebilir neyse sen 4gb al paran vardır :D
-
bazi ati hd 5800 serilerinde 8 + 6 pin ile calisir buna dikkat et.
-
İşlemci AMD Athlon? 64 X2 işlemci 4400+
Chipset NVIDIA® NForce? 430 yonga Seti
Sistem belleği 1 GB DDR2 533 MHz (2x512 MB) - 2 DIMM Yuvası
Ekran Kartı NVIDIA® GeForce? 8400 GS TurboCache (VGA/DVI bağlantı noktası, TV çıkışı)256 MB grafik hafıza, Windows Vista? ile 512 MB'a kadar artırılabilirnetten özellik olarak bunları buldum? ne diyorsunuz şimdi
