folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanimci Arkadaslara Bir Soru?



Donanimci Arkadaslara Bir Soru?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Packard Bell easynote serisi bi laptop um var. 120GB  tek bolum C: olarak bi hdd var makinada ve vista kurulu. HDD  de bos alan 76 gb olarak gösteriyo ama  C deki klasorlerin toplam boyutlari 18Gb. Bos alanimin 102 GB gozukmesi gerekirken 76GB gozukuyor. Sorun ne olabilir? Yardimci olursaniz sevinirim

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    galiba sistem kuuluken bölüm c tuşuna basıp bölüm oluştuuluyor. c sürücüsünü oluştumuşlar d süücüsü ise bölümlenmemiş alan olaak kalmış bende xp cd sini tak kadeş.sistemi kuma ama biçimlendime bölümüne kada gelsin ama c süücüsünü silme diğer az önce dedim ya bölümlendiilmemiş alan oası göürsün büyük bi ihtimal c tuşuna basıp oaıda biçimlendidin mi muhtemelen sorun kalkar kadeş... :)

    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Tesekkurler cevap icin ama sistem Vista dostum. Baska neyden kaynaklanabilir?

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bilgisayarıma sağ tıkla yönet yazar.. ordan disk yönetimine gel bölünmemiş alan vardır.. onu biçimlendir düzelecektir ;) olmazsa sistem geri yükleme dosyalarını silmeyi dene kardeşim...

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    dedigini yaptigimda bu cıkıyo karsima tek birim :S

    http://img487.imageshack.us/my.php?image=adszbz1.jpg

    Yedekliyomu acaba klasorleri ama nerde yedeklenir bunlar öyle biseyde bulamadim


    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    demekki senin hdd tek partition ;) ikiye bölünmemiş.. öyleyse şöle bi ihtimal var.. sistem geri yükleme gibi gün gün yedekleme yapan sistemler hdd de yer kaplıyor ;) disk temizleme bölümünden yapabilirsin o işi de ;)


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    Sky bunu yazdı:
    -----------------------------
    Tesekkurler cevap icin ama sistem Vista dostum. Baska neyden kaynaklanabilir?
    -----------------------------
      yine aynı şeyi söylicem sistem yüklenirken bölümlendirilmemiş alanın var xp cd sini tak kardeş ama sistem yükleme tmm mı. bölümlendirilmemiş alanı göreceksin orada. sonra orayı biçimlendir. tmm. yeniden başlat bilgisayarını. yeniden başladımı kardeş d sürücün göükür sonra sağ tıkla biçimlendir de hazır işte. aynene böyle olacak kardeş garanti olur. izmirdeysen gel yanıma yapayım :) ben izmir buca balçova konak arasında bir mekik dokuyorum. balçovada bilgisayar firmasında çalışıyorum kardeş oke :) hergün böle sorunlarla bir sürü makine geliyor. oke

    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
Toplam Hit: 1075 Toplam Mesaj: 7