Donanımcı Arkadaşlardan Yardım??
-
arkadaşlar benim bir sorunum var : uydu cihazını güncellemem gerek. ve gerekli olan RS 232 kablosunu aldım.
ilgili programı da pc ye yükledim .
ancak pc ; com 1 com 2 den görmüyor. kısacası cihazla bağlantı kuramıyor. rs 232 kablosu bağlıuykne yeni donanım arat dediğimde ise
com 14 yada com 15 gibi yerlerden cihazın flash ını buluyor.ama versiyon yükleme programında ises co1,com2,com3,com4, seçenekleri var.
kısacası sorunum bundan ibaret bunu nasıl hallederim bana bir akıl verin. şimdiden teşekkürler.
-
sorun anakartda galiba bios ayarlarını bi kontrol et aayarlar tamamsa büyük ihtimal comlardan biri bozuktur
rs-232 yi usb portundan kullanabilmen için çevirici kablolar var 2-3 ytl bişi elektronik malzeme satan yerlerde vardır
usb portuna taktıgında com 1 üzerinden seçebilirsin eğer yazılım arızan yoksa çalışır bi dene.
