Donanimcilar Yardim ..
-
Hocalar amca oğluna bilgisiyar topladık .. makınayı parcaları hepsını taktım.. düzgün bir şekilde ekrana gorun gelmıyor neden olabılır..
Bios Pilini Çıkarım denedim.. ram dekş ve ekran kartındakı statık elektirigide attım .. olmadı sorun sızce ne olabılır ekran kartı,ram,hdd, anakartı denemedım..bunları kendı makınamda denedım calısıyor ben anakarttan supelnıyorum.. sisce neden olabılır.. ?? -
şimdi du bi
sıfır pc topladın arıza çıktı.
ver geri kasma kendini
kendi vga ram kombinasyonunu o anakartta bi dene bakalım
-
hoca ekran kartının doğru takıldığından emin ol driver istiyecektir mutlaka onu yükle yine görüntü gelmiyorsa monitörü değiştirip dene monitörden ekran kartına takılan mavi renk kablo var onun sağlam olup olmadığından emin ol
benim pc nin de ekran kablosu ara sıra oynadığı zaman görüntü gidiyor çıkarıp takıyorum eğer tüm bunlara rağmen ekrana görüntü gelmiyorsa ekran kartını değiştirmeni önerecem eğer anakartı yeni aldıysan sorun olacağını sanmam yeni parçalar genelde hatasız ve kontrol edilerek çıkar haa sen anakartı 2. el aldısan anakartın ekran kartı slotunda sorun olabilir
başka bir ekran kartı ile dene çözülmezse yine de bakarız
-
büyük ihtimalle monitörün görüntü kablolarınınn pinleri yamulmuş olabilir bide başka bi monitörde dene derim
-
1. hoca ekran kartını çıkar başka bi bilgisayarda dene veya başka bi slota tak
2. kabloları kontrol et , monitörün ekran kartına doğru iyicene bağla vidalarını falan sık
3. tam slota oturtugundan eminnmisin
4. Pinlerini falan kontorl et iyicene...
5.aynı slotta başka bi ekran kartı daha dene
6. kasma geri ver ekran kartını -
Anakartı kasa'ya adam gibi çakamamışsan kısa devre yapar. önce bütün donanımları kasadan sök ve ayrı bir yerde güzelce ve dikkatlice tak ve görüntü almaya çalış.. işlemci ram ve ekran kartını tak. Sonucunu buraya yazarsan daha geniş bilgi verebiliriz ama önce dediğimi uygula
-
birde unutmadan power'in +12 wolt socketine dikkat ediyorsun değil mi ? Yada Sağlam Olduğunu Biliyorsun ? Eğer Orada bir sıkıntı varsa zaten görüntü alamazsın.. bunlar sadece bir tahmin. sen önceki yazdığımı uygularsan çözeriz bu durumu
-
Dün normal bir şekilde calişiyordu..Ekrana görüntü filan gelmiyor internet modem kablosununda işigi yanmiyor mause ninde oyle .....Bilgisayari başlatiyorum fanlar filan dönmeye basliyor sonra baska bi şey olmuyor...Yapamazsam yarin garantiye götürecem.Eyer bilgili bir arkadaş varsa bu konular la ilgi yardim ederse sevinirim..
-
büyük bir ihtimal kısa devre yapıyor bilgisayar.. anakartı çakarken kullandığın vidalardan tut takarken kaydırmaya kadar etkisi yapar..
sen anakartı masa üzerinde yani kasa dışında çalıştırarak bulabilirsin sorunu başka şekilde yardımcı olamam şahsen.. kolay gelsin
