Donanimcilar Yardim ..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Hocalar amca oğluna bilgisiyar topladık .. makınayı parcaları hepsını taktım.. düzgün bir şekilde ekrana gorun gelmıyor neden olabılır..
    Bios Pilini Çıkarım denedim.. ram dekş ve ekran kartındakı statık elektirigide attım .. olmadı sorun sızce ne olabılır ekran kartı,ram,hdd, anakartı denemedım..bunları kendı makınamda denedım calısıyor ben anakarttan supelnıyorum.. sisce neden olabılır.. ??
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    şimdi du bi

    sıfır pc topladın arıza çıktı.

    ver geri kasma kendini

    kendi vga ram kombinasyonunu o anakartta bi dene bakalım 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    hoca ekran kartının doğru takıldığından emin ol driver istiyecektir mutlaka onu yükle yine görüntü gelmiyorsa monitörü değiştirip dene monitörden ekran kartına takılan mavi renk kablo var onun sağlam olup olmadığından emin ol

    benim pc nin de ekran kablosu ara sıra oynadığı zaman görüntü gidiyor çıkarıp takıyorum eğer tüm bunlara rağmen ekrana görüntü gelmiyorsa ekran kartını değiştirmeni önerecem eğer anakartı yeni aldıysan sorun olacağını sanmam yeni parçalar genelde hatasız ve kontrol edilerek çıkar haa sen anakartı 2. el aldısan anakartın ekran kartı slotunda sorun olabilir

    başka bir ekran kartı ile dene çözülmezse yine de bakarız


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    büyük ihtimalle monitörün görüntü kablolarınınn pinleri yamulmuş olabilir bide başka bi monitörde dene derim

    tahribat.com a can feda
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    1. hoca ekran kartını çıkar başka bi bilgisayarda dene veya başka bi slota tak

    2. kabloları kontrol et , monitörün ekran kartına doğru iyicene bağla vidalarını falan sık

    3. tam slota oturtugundan eminnmisin

    4. Pinlerini falan kontorl et iyicene...

    5.aynı slotta başka bi ekran kartı daha dene

    6. kasma geri ver ekran kartını

    [22817//kaanabak]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    Anakartı kasa'ya adam gibi çakamamışsan kısa devre yapar. önce bütün donanımları kasadan sök ve ayrı bir yerde güzelce ve dikkatlice tak ve görüntü almaya çalış.. işlemci ram ve ekran kartını tak. Sonucunu buraya yazarsan daha geniş bilgi verebiliriz ama önce dediğimi uygula

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    birde unutmadan power'in +12 wolt socketine dikkat ediyorsun değil mi ? Yada Sağlam Olduğunu Biliyorsun ? Eğer Orada bir sıkıntı varsa zaten görüntü alamazsın.. bunlar sadece bir tahmin. sen önceki yazdığımı uygularsan çözeriz bu durumu

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Dün normal bir şekilde calişiyordu..Ekrana görüntü filan gelmiyor internet modem kablosununda işigi yanmiyor mause ninde oyle .....Bilgisayari başlatiyorum fanlar filan dönmeye basliyor sonra baska bi şey olmuyor...Yapamazsam yarin garantiye götürecem.Eyer bilgili bir arkadaş varsa bu konular la ilgi yardim ederse sevinirim..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    büyük bir ihtimal kısa devre yapıyor bilgisayar.. anakartı çakarken kullandığın vidalardan tut takarken kaydırmaya kadar etkisi yapar..

     

    sen anakartı masa üzerinde yani kasa dışında çalıştırarak bulabilirsin sorunu başka şekilde yardımcı olamam şahsen.. kolay gelsin 


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
Toplam Hit: 1070 Toplam Mesaj: 9