folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımdan Anlayan Arkadaslar Acıl Yardım



Donanımdan Anlayan Arkadaslar Acıl Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baba
    baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Sayın murıtler Ben pc alcamda Donanımda fazla cakmıyorum Kazık yemek te ıstemıyorum

    1 DE HIZLI PC ISTIYORUM SON CIKAN OYUN CONSOLLARINI HIC KASMADAN RAHATLIKLA ACSIN ISTIYORUM

    SIZ CE CASPER IN BU PC SI  TARIFLERİME UYUYORMU

    BUNU ALMAYI DUSUNUYORUM

    http://www.casper.com.tr/pageStructure.aspx?intPageStructureNo=2&sintLanguageID=0&bytContentType=2&intPageNo=248&strHitCountParam=2|2|0|24|64

    SIZCE BU PC IYIMI ALMALIMIYIM YOKSA AYNI PARAYA DAHA GUZELINI TOPLAYABILIRMIYIM

    ACIL YORUMLARINIZ BEKLIYORUM MURITLER

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    ya sen bunda her çıkan poyunu oynarsında bunun ekran kartı fıstırık sen en iyisi bunu alma kendin topla aleti sen bekle biraz daha

    amd işlemci alırsın onda oyunlar daha kaliteli hem daha performanslı 2-2.5  ay bekle kendine bi alet toplarsın foruma konu açarsın mürütler sana yardım ederler

    ama amd al millete kanıp intel sapıklığına sende kanma olurmu 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    bencede bıraz bekle , kendın topla ve o ıslemcıye o parayı verene kadar "AMD Phenom Quad Core X4 9600 (2.3GHz, 4096K, AM2) BOX" al yanınada 790 fx veya 790 x yonga setlı ana kart al derım ama genede karar senın
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    cyrpt bunu yazdı:
    -----------------------------
    bencede bıraz bekle , kendın topla ve o ıslemcıye o parayı verene kadar "AMD Phenom Quad Core X4 9600 (2.3GHz, 4096K, AM2) BOX" al yanınada 790 fx veya 790 x yonga setlı ana kart al derım ama genede karar senın
    -----------------------------

    cyrpt çok dğr demişin abi git amd phenom quad al cyrpt nin dediğini bide üstüne 790 fxi çek varya süper olur

    ama o amdnin fiyatını biraz daha beklersen düşer kendini kaptırıp intel falan alma sonra ben ne ettim diye yakınnırsın  

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    fatihkutlu bunu yazdı:
    -----------------------------

    cyrpt bunu yazdı:
    -----------------------------
    bencede bıraz bekle , kendın topla ve o ıslemcıye o parayı verene kadar "AMD Phenom Quad Core X4 9600 (2.3GHz, 4096K, AM2) BOX" al yanınada 790 fx veya 790 x yonga setlı ana kart al derım ama genede karar senın
    -----------------------------

    cyrpt çok dğr demişin abi git amd phenom quad al cyrpt nin dediğini bide üstüne 790 fxi çek varya süper olur

    ama o amdnin fiyatını biraz daha beklersen düşer kendini kaptırıp intel falan alma sonra ben ne ettim diye yakınnırsın


    -----------------------------

    verdıyı bılgısayarın ıslemcısıyle arasında  50 bılemdın 60 dolarn oynuyor 50-60 dolar ıcın essege bınmesıne ne gerek var madem okadar parayı gozden cıkarmısadam gıbı bır sey alsın

Toplam Hit: 1271 Toplam Mesaj: 5