folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımdan Anlayan Arkadaşlara Birşey Sormak İstiyorum



Donanımdan Anlayan Arkadaşlara Birşey Sormak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo

    Arkadaşlar merhaba,

    Dün akşam bilgisayarımı söküp yeni bir boş kasaya iç donanımlarını taşıdım. Taşırken Sulu soğutma sisteminin (corsair h100i) kablosunu yanlış bağladım. Ve sulu soğutma sistemini yaktım.

    Şimdi işlemcinin üzerinde fan yok. Daha bilgisayarı çalıştıramadım. Biliyorum fansız işlemci olmaz ama ekrana görüntünün geldiğini görsem yetecek.

    Takıyorum power kablosunu, ekrana hiç bir görüntü gelmiyor. Bilgisayarı ilk çalıştırdığımızda hani böyle tüm fanlar deli gibi döner bir kaç saniye sonra hepsi yavaşlar ve ardından bilgisayar açılır ya hani, bende o fanlar hep deli gibi dönüyor hiç yavaşlamıyor.

    Ekrana görüntü de gelmiyor hiç.

    Ekran kartını da mı yaktım acaba dedim başka bir ekran kartı taktım yine olmadı.

    acaba anakartı da mı yaktım diyorum şimdi. Nasıl anlayabilirim ? ne yapmam lazım.

    Teşekkürler.


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    Castaway bunu yazdı

    Arkadaşlar merhaba,

    Dün akşam bilgisayarımı söküp yeni bir boş kasaya iç donanımlarını taşıdım. Taşırken Sulu soğutma sisteminin (corsair h100i) kablosunu yanlış bağladım. Ve sulu soğutma sistemini yaktım.

    Şimdi işlemcinin üzerinde fan yok. Daha bilgisayarı çalıştıramadım. Biliyorum fansız işlemci olmaz ama ekrana görüntünün geldiğini görsem yetecek.

    Takıyorum power kablosunu, ekrana hiç bir görüntü gelmiyor. Bilgisayarı ilk çalıştırdığımızda hani böyle tüm fanlar deli gibi döner bir kaç saniye sonra hepsi yavaşlar ve ardından bilgisayar açılır ya hani, bende o fanlar hep deli gibi dönüyor hiç yavaşlamıyor.

    Ekrana görüntü de gelmiyor hiç.

    Ekran kartını da mı yaktım acaba dedim başka bir ekran kartı taktım yine olmadı.

    acaba anakartı da mı yaktım diyorum şimdi. Nasıl anlayabilirim ? ne yapmam lazım.

    Teşekkürler.

    gecen gun sifir kasa topladik. anakarti  da msi gaming 5 ti galiba. basinca powera tum fanlar calisiyor ama ne vga ne hdmi dan goruntu geliyordu.

    sorun anarkartta cikti bozukmus galiba. baska anakart ile acildi. oldukca benzer bir sorun. parcalari tek tek sokerek dene hicbiri olmazsa seninki de bizimki gibi anakart sorunudur buyuk ihtimal.

    musdawdaf tarafından 05/Haz/15 13:20 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    Fan takılı olmadığı için anakartın direk başlatmayı engelliyor olabilir anakart marka modeline göre değişen bir durum cpu fan soketine bir fan takabilirsen bunu elersin dediğin probleme gelinçe ram hatasına benziyor ramleri bir tak çıkart 2 tane varsa tek tek slot değiştirerek deneyebilirsin.


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
Toplam Hit: 773 Toplam Mesaj: 3