folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Donanımın Harcadığı Watt ?



Donanımın Harcadığı Watt ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    işlemci q9550 2.83
    ekran kartı ati 4850
    ram 2x2gb 800mhz
    hdd 1tb samsung 7200rpm
    hdd 160gb seagate 7200rpm
    dvdrw lg

    powersullpy 500watt highpower marka
     

     işlemci ve ekran kartının mhz leri düşüyor. geçek performans alamıyorum ana kart p35ds3...

     

     parçaların ne kadar watt harcadığını gösteren program varmı arkadaşlar...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    q9450 hd4870 p5q3 2*1 ddr1333 500 w yetiyo
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falca
    falca's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    http://net.cizgi.com.tr/site/psu.aspx

    Suradan bakabılırsın.Yaklasık degerı bulursun


    Was here...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

     

     ilgin için tşkrler falca ...

     

    http://i43.tinypic.com/2echw5h.jpg

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ati HD mi kullanıyon a.q :D

    benim 357 w çıktı :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek
    yuhh ekran kartına bak 200w harcıyor ne bu yahoo?

    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
Toplam Hit: 1296 Toplam Mesaj: 6