folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Dönem Ödevi (Türk Edebiyatında Fıkra)



Dönem Ödevi (Türk Edebiyatında Fıkra)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    sa müritler malum dönem ödevi teslim edicez bende dil anlatımdan  türk edebiyatında fıkra konusunu aldım biraz araştırdım dökümanlar var ama yeterli degil ena z 9 sayfa olması gerekiyormus yardımcı olursanız çok sevirim şimdiden ty


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    sniper_tnr bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.edebiyatforum.com/index.php/component/jootags/t%C3%BCrk%20edebiyat%C4%B1nda%20f%C4%B1kra.html

    bu siteden

    http://www.edebiyatforum.com/lise-3-turkce-konu-anlatimi/fikra-turu-ve-ozellikleri.html

     bu 2 sine bak işine yarar belki ..


    -----------------------------

    hocam bana yazı çoklugu önemli :D 2. idare edermiş ama


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniper_tnr
    sniper_tnr's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2009
    Erkek

    Hepaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    sniper_tnr bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.edebiyatforum.com/index.php/component/jootags/t%C3%BCrk%20edebiyat%C4%B1nda%20f%C4%B1kra.html

    bu siteden

    http://www.edebiyatforum.com/lise-3-turkce-konu-anlatimi/fikra-turu-ve-ozellikleri.html

     bu 2 sine bak işine yarar belki ..


    -----------------------------

    hocam bana yazı çoklugu önemli :D 2. idare edermiş ama


    -----------------------------
    2si word te 6 sayfa sen yazarken 9 dan fazla çıkar biraz büyük yazarsan.. :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniper_tnr
    sniper_tnr's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2009
    Erkek

    hocam valla kendi ödevimi bu kadar araştırmadım.. :)))

    ama her yerde bu söylediğim 2 sitenin yazdıkları var. :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    sniper_tnr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hepaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    sniper_tnr bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.edebiyatforum.com/index.php/component/jootags/t%C3%BCrk%20edebiyat%C4%B1nda%20f%C4%B1kra.html

    bu siteden

    http://www.edebiyatforum.com/lise-3-turkce-konu-anlatimi/fikra-turu-ve-ozellikleri.html

     bu 2 sine bak işine yarar belki ..


    -----------------------------

    hocam bana yazı çoklugu önemli :D 2. idare edermiş ama


    -----------------------------
    2si word te 6 sayfa sen yazarken 9 dan fazla çıkar biraz büyük yazarsan.. :D


    -----------------------------

    tersine yazımda çok küçük :D


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam verilen 6 sayfa ise sen elle yazarsan 10u bulur rahat 5-10 tane fıkra örneği de atarsın araya tarihlerine göre olur biter


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniper_tnr
    sniper_tnr's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2009
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam verilen 6 sayfa ise sen elle yazarsan 10u bulur rahat 5-10 tane fıkra örneği de atarsın araya tarihlerine göre olur biter


    -----------------------------
    aynen katılıyorum..

Toplam Hit: 1264 Toplam Mesaj: 8