Doom 95
-
Küçükken hem çok sevipte oynadığım hemde oynarken çok korktuğum bi oyundu şimdide yabancı bi sitede gördüm paylamak istedim..

http://dl.qj.net/dl.php?fid=7459 -
o değilde blood diye bi oyun vardı.. bunun zamanlarında.. bi ara bulmuştum ama XP de çalışmamıştı. eğer oynayan varsa paylaşırsa sevinirim
-
filmide güzel bulursanız izleyin mutlaka
-
sevgili pessimist. öncelikle blood oyununu çalıştırmak için dosbox adlı aracı kurmalısın. ayrıca oyun zamanında bir harikaydı. Redneck Rampage, Duke Nukem, Doom, Hexen gibi oyunlar ne güzeldi lan şimdi crysis var dx10 var hatta hayvan gibi hd3870 ekran kartım var ama bi keyif alamadım henüz.
http://rapidshare.com/files/64930435/Sangre_1.part1.rar
http://rapidshare.com/files/64938078/Sangre_1.part2.rar
http://rapidshare.com/files/64941839/Sangre_1.part3.rar
http://rapidshare.com/files/64945400/Sangre_1.part4.rar
http://rapidshare.com/files/64946929/Sangre_1.part5.rarorjinal iso. çünkü bi tane soundtrack var ki manyak.
