Doom 95

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Küçükken hem çok sevipte oynadığım hemde oynarken çok korktuğum bi oyundu  şimdide yabancı bi sitede gördüm paylamak istedim..





    http://dl.qj.net/dl.php?fid=7459

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    o değilde blood diye bi oyun vardı.. bunun zamanlarında.. bi ara bulmuştum ama XP de çalışmamıştı. eğer oynayan varsa paylaşırsa sevinirim

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scorpus
    scorpus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek
    filmide güzel bulursanız izleyin mutlaka
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    klinsmann
    klinsmann's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    sevgili pessimist. öncelikle blood oyununu çalıştırmak için dosbox adlı aracı kurmalısın. ayrıca oyun zamanında bir harikaydı. Redneck Rampage, Duke Nukem, Doom, Hexen gibi oyunlar ne güzeldi lan şimdi crysis var dx10 var hatta hayvan gibi hd3870 ekran kartım var ama bi keyif alamadım henüz.

     

    http://rapidshare.com/files/64930435/Sangre_1.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/64938078/Sangre_1.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/64941839/Sangre_1.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/64945400/Sangre_1.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/64946929/Sangre_1.part5.rar

     

    orjinal iso. çünkü bi tane soundtrack var ki manyak. 

Toplam Hit: 1298 Toplam Mesaj: 4