DOS Ve NTFS Sürücü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aacemmi
    aacemmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    Arkadaşlar topiklerden birinde bir arkadaşla şu konuyu tarışıyoruz. Bir bilgisayarda c:\ sürücüsü NTFS d:\ sürücüsü Fat32 diyelim. Bu bilgisayarı Windows 98 cd'si ile msdos'ta başlattığımızı düşünelim. NTFS olan sürücüye ulaşabilir miyiz, ulaşamaz mıyız. Ben ulaşılmaz diyorum ve eminim çünkü kaç yıldır yaptığım iş. Peki sizce???

    Yol uzun olabilir. Önemli olan yolun neresinde olduğumuzdur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zombieone
    zombieone's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Sadece 98 cd si yada disketi ile tabiki ulaşamazsın. Fakat norton ghost vb programları diskete yada cd ye atarak bu progranların arayüzünü kullanarak evet ulaşılabilir. 

    Ölüler ağlıyor
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aacemmi
    aacemmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    gelde anlat adama :))))))

    Yol uzun olabilir. Önemli olan yolun neresinde olduğumuzdur
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    ntfs reader diye bi program var.boot disketi yapıyon ancak onunla ulaşılır


    gerisi boş ... zaten mantığın alıomu bildiğim kadarıyla ntfs win 98 den sonra icat edildi...galiba : )


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sheriff
    sheriff's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    dos dan ntfs ye ulaşmak mümkün değil dir ghost gibi prglar ulaşabiliyor ama 98 cdsiyle yada disketiyle açarsan olmaz

    Alayına İsyan İnadına Göztepe
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cukurova
    cukurova's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2003
    Erkek

    NTFS Dos Pro 5.0 programı. MS-DOS dan NTFS sürücülere ulaşmanı ve değişiklik yapabilmeni sağlar.
    Bunun sayesinde F-Prot, Norton Dos,FileEdit gibi programları NTFS sürücülerde çalışabilirsin.


    Demo sürümü sadece read özelliği var.Full sürümünü nette ara bulursun.


    Saygılar...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aacemmi
    aacemmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    arkadaşlar sağolun doğru bildiğimi biliyordum hepinize teşekkürler

    Yol uzun olabilir. Önemli olan yolun neresinde olduğumuzdur
Toplam Hit: 2038 Toplam Mesaj: 7