folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Dostları Olmalı İnsanın..... (2 Şiir)...



Dostları Olmalı İnsanın..... (2 Şiir)...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

     Akşam akşam efkar bastı severim bu iki şiiri,Müridler varmı sizi etkileyen şiirler....

     

    Dostları Olmalı İnsanın 

    Dostları Olmalı İnsanın
    Dostları olmalı insanın,
    Aynen gemilerin limanlari gibi
    Zaman zaman uğradığın
    Yükünü boşalttığın
    Dalgalar dininceye kadar beklediğin koynunda

    Sonra açık denizlere uğurlamalı seni,
    Geri döneceğin günü bekleme umuduyla
    Bazen rüzgara o açmalı yelkenini
    Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla
    Halatlarını çözmeli
    Seni çok ama çok özlemeli

    Dostları olmalı insanın,
    Ermiş, bilge, hayatı ezbere okuyabilen
    Düşünmediklerini düşündüren
    Seni bir cambaz ipinde güvenle tutabilen
    Gerektiginde senin için ateşi yutabilen
    Yolunu ısıtan ustan olmalı,
    Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini
    Sana verebilmeli soğuk bir kış gününde
    Üzerindeki tek gömleğini.


    Oğuzkan Bölükbaşı

    ***********************************************************

    Her Şey Sende Gizli

    Yerin seni çektiği kadar ağırsın, 
    Kanatların çırpındığı kadar hafif.. 
    Kalbinin attığı kadar canlısın, 
    Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç... 
    Sevdiklerin kadar iyisin, Nefret ettiklerin kadar kötü.. 
    Ne renk olursa olsun kaşın gözün, 
    Karşındakinin gördüğüdür rengin.. 
    Yaşadıklarını kar sayma: 
    Yaşadığın kadar yakınsın sonuna; ne kadar yaşarsan yaşa, 
    Sevdiğin kadardır ömrün.. 
    Gülebildiğin kadar mutlusun. 
    Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin 
    Sakın bitti sanma her şeyi, 
    Sevdiğin kadar sevileceksin. 
    Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer 
    Ve karşındakine değer verdiğin kadar inansın. 
    Bir gün yalan söyleyeceksen eğer; 
    Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın. 
    Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret, 
    Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın. 
    Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın, 
    Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak. 
    Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın 
    Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü. 
    Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin.. 
    İşte budur hayat! 
    İşte budur yaşamak, 
    Bunu hatırladığın kadar yaşarsın 
    Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün 
    Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun 
    Çiçek sulandığı kadar güzeldir, 
    Kuşlar ötebildiği kadar sevimli, 
    Bebek ağladığı kadar bebektir. 
    Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren, 
    Sevdiğin kadar sevilirsin... 

    Can Yücel

     


    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Hoş geldin hocam. Epey süredir yoksun, msnde de gözükmüyorsun. Paylaşım süper, bi ara nete gelde Herşey sende gizlinin Aykut Kuşkaya tarafından seslendirilmişini sana yollayayım :)

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek

    eyvallah hoca saolasın harbi saol

    gece gece bu morale iyi gitti hele bide benim gibi hasta olursa bi insan a.q

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoş geldin hocam. Epey süredir yoksun, msnde de gözükmüyorsun. Paylaşım süper, bi ara nete gelde Herşey sende gizlinin Aykut Kuşkaya tarafından seslendirilmişini sana yollayayım :)
    -----------------------------
    arkadaş forumda verde bizde faydalanalım olmazmı ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Dostları Olmalı İnsanın 

    Dostları Olmalı İnsanın 
    Gemileride  olmalı insanın,
    Aynen gemilerin tosladıgı buzdagı gibi

    Zaman zaman tosladıgın
    Yükünü batırdıgın
    gemi batana kadar beklediğin köskunde

    Sonra açık denizlere uğurlamalı seni,
    Bazen koymalı depona mazotunu

    litresi 2.5 ytleylen
    Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla

    Vurursun bir buzdagına
    biri Halatlarını çözmeli
    Seni çok ama çok özlemeli

    Gemileri olmalı insanın,
    Batmıs, carpılmıs,toslanmıs harabeye donen
    Düşünmediklerini düşündüren
    Seni bir buz dagına carptırabilen

    Gerektiginde senin içinbuzdagını yutabilen
    Yolunu ısıtan ustan olmalı,
    Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini
    Sana verebilmeli soğuk bir kış gününde
    Üzerindeki tek gömleğini.


    ibrahim_c

     

     

     


    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
Toplam Hit: 1174 Toplam Mesaj: 5