Dostları Olmalı İnsanın..... (2 Şiir)...
-
Akşam akşam efkar bastı severim bu iki şiiri,Müridler varmı sizi etkileyen şiirler....
Dostları Olmalı İnsanın
Dostları Olmalı İnsanın
Dostları olmalı insanın,
Aynen gemilerin limanlari gibi
Zaman zaman uğradığın
Yükünü boşalttığın
Dalgalar dininceye kadar beklediğin koynundaSonra açık denizlere uğurlamalı seni,
Geri döneceğin günü bekleme umuduyla
Bazen rüzgara o açmalı yelkenini
Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla
Halatlarını çözmeli
Seni çok ama çok özlemeliDostları olmalı insanın,
Ermiş, bilge, hayatı ezbere okuyabilen
Düşünmediklerini düşündüren
Seni bir cambaz ipinde güvenle tutabilen
Gerektiginde senin için ateşi yutabilen
Yolunu ısıtan ustan olmalı,
Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini
Sana verebilmeli soğuk bir kış gününde
Üzerindeki tek gömleğini.
Oğuzkan Bölükbaşı***********************************************************
Her Şey Sende Gizli
Yerin seni çektiği kadar ağırsın,
Kanatların çırpındığı kadar hafif..
Kalbinin attığı kadar canlısın,
Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç...
Sevdiklerin kadar iyisin, Nefret ettiklerin kadar kötü..
Ne renk olursa olsun kaşın gözün,
Karşındakinin gördüğüdür rengin..
Yaşadıklarını kar sayma:
Yaşadığın kadar yakınsın sonuna; ne kadar yaşarsan yaşa,
Sevdiğin kadardır ömrün..
Gülebildiğin kadar mutlusun.
Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin
Sakın bitti sanma her şeyi,
Sevdiğin kadar sevileceksin.
Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
Ve karşındakine değer verdiğin kadar inansın.
Bir gün yalan söyleyeceksen eğer;
Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın.
Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret,
Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın.
Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın,
Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak.
Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü.
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin..
İşte budur hayat!
İşte budur yaşamak,
Bunu hatırladığın kadar yaşarsın
Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun
Çiçek sulandığı kadar güzeldir,
Kuşlar ötebildiği kadar sevimli,
Bebek ağladığı kadar bebektir.
Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren,
Sevdiğin kadar sevilirsin...Can Yücel
-
Hoş geldin hocam. Epey süredir yoksun, msnde de gözükmüyorsun. Paylaşım süper, bi ara nete gelde Herşey sende gizlinin Aykut Kuşkaya tarafından seslendirilmişini sana yollayayım :)
-
eyvallah hoca saolasın harbi saol
gece gece bu morale iyi gitti hele bide benim gibi hasta olursa bi insan a.q
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Hoş geldin hocam. Epey süredir yoksun, msnde de gözükmüyorsun. Paylaşım süper, bi ara nete gelde Herşey sende gizlinin Aykut Kuşkaya tarafından seslendirilmişini sana yollayayım :)
-----------------------------
arkadaş forumda verde bizde faydalanalım olmazmı ? -
Dostları Olmalı İnsanın
Dostları Olmalı İnsanın
Gemileride olmalı insanın,
Aynen gemilerin tosladıgı buzdagı gibiZaman zaman tosladıgın
Yükünü batırdıgın
gemi batana kadar beklediğin köskundeSonra açık denizlere uğurlamalı seni,
Bazen koymalı depona mazotunulitresi 2.5 ytleylen
Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuylaVurursun bir buzdagına
biri Halatlarını çözmeli
Seni çok ama çok özlemeliGemileri olmalı insanın,
Batmıs, carpılmıs,toslanmıs harabeye donen
Düşünmediklerini düşündüren
Seni bir buz dagına carptırabilenGerektiginde senin içinbuzdagını yutabilen
Yolunu ısıtan ustan olmalı,
Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini
Sana verebilmeli soğuk bir kış gününde
Üzerindeki tek gömleğini.
ibrahim_c
