Dosya Aktarma Çözüm Yolu [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    hali hazırda kurulu sistemdeki programları yedekleyip yine aynı makineye format atttıktan sonra geri yükleyebilme ihtimalim varmı? Norton ghost , acronis onları denedim olmadı sadece programların image ni alabilecek bir programvarmı ?

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    sadece su programlarin imajini al vs bir secenek oldugunu sanmiyorum

    sanirim yapmaya calistigin ozel ayar gerektiren bir programin ayarlariyla tekrar ugrasmadan diger bilgisayarda da yapabilmek

    eger sistem degisikligi yapmazsan norton ghost veya acronis isini gorur 

    olmuyor demissin

    nasil bi hata aliyorsun?     


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    makine matbaa nın içinde corel 6 dan 12 ye kadar page maker 5 , 6 , 6.5 photshop serisi freehand fine reader vs. yüklü sistem çökmek üzere ve benim bu programları koruyarak makineye format atmam lazım.

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    rifat yeniden indirip kursan daha kolay olur valla

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    yeniden indirip kurmak sorun değilde onların birde programların ayarları var obeni asıl sıkıntıya sokan zaten ne kadar bok iş var gelip beni buluyo geçen herifin biri bi kasa getirdi 3. kattan atmış aşağıya anakart ortadan ikiye yarılmış bana gelmiş bunu yap diyo yeni kasa veriyim diom adama yok bunu yapacan diyo bana  bıktım artık doğru düzgün adam gelmiyo soktuğumun yerine nerde sakat var hepsini beni buluyo

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
Toplam Hit: 1005 Toplam Mesaj: 5