Dosya Güvenliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    müridler ben taa eskiden bi harddiske güvenlik ayarları yapmıştım tabi mal gibi gittim pc yi formatladım doğal olarakta şimdi harddiskteki dosyalara tıklıyınca erişim hakkı vermiyo yani mesela bi resme giriorum önizleme yok dio nasıl kurtarıcaz bu dosyaları çok önemli belgeler vardı nerdeyse 1 senedir tutuyorum pc de kurtarırım diye bi sorıym dedim yapabilen olursa allından öpcem

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Haci bilgisayarini guvenli modda baslat , erisim iznin olmayan klasor ve suruceler uzerinde tam denetim izni ver.Daha oncede benzer bir konuyu cevaplamistim.

    Denetimleri klasorlerin ozelliklerinden "guvenlik" sekmesinden ayarlayacaksin , goremezse klasor secenekleri gorunumden guvenlik sekme ayarlarini etkinlestirmen yeterli...


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam çok sağol pc güvenli kipte başlamıyo tamir edince denicem olursa bi yemek sözüm olsun :)

    bide şöyle bi dalga var herkes izinli görünüyo

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    usta bak şimdi resimde gözüktüğü gibi advanced'e tıklıyosun

    çıkan sayfaya yabancı değilsindir diye şöyle devam ediyorum.benim sistem türkçe olduğu için     "sahip"  sekmesine geliyosun  ve düzenle'ye tıklıyosun.

    sonra çıkan sayfadan  diğer kullanıcılar veya gruplar'a tıklıyosun ve   kendi oturum adına sahiplik alıyosun ;)

     eğer yapamazsan  TeamViewer'la yaparım ;)  aynı olay başıma geldi çünkü


    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    oldu hocalar çok teşekkürler :) ne kadar teşekkür etsem azdır size
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    karnım aç ama benimm :)) :P  yemek felan geçmişte laf arasında :):)

    önemli değil hocam sen sağolasın

    ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    yemegi not aldim bi yere :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    yemegi not aldim bi yere :)
    -----------------------------

     

     

    GrN bunu yazdı:
    -----------------------------
    karnım aç ama benimm :)) :P yemek felan geçmişte laf arasında :):)

    önemli değil hocam sen sağolasın
    -----------------------------

     

    Ayıpsınız hocalar istediğiniz yemek olsun :) 

Toplam Hit: 983 Toplam Mesaj: 8