Dosya Güvenliği
-
müridler ben taa eskiden bi harddiske güvenlik ayarları yapmıştım tabi mal gibi gittim pc yi formatladım doğal olarakta şimdi harddiskteki dosyalara tıklıyınca erişim hakkı vermiyo yani mesela bi resme giriorum önizleme yok dio nasıl kurtarıcaz bu dosyaları çok önemli belgeler vardı nerdeyse 1 senedir tutuyorum pc de kurtarırım diye bi sorıym dedim yapabilen olursa allından öpcem
-
Haci bilgisayarini guvenli modda baslat , erisim iznin olmayan klasor ve suruceler uzerinde tam denetim izni ver.Daha oncede benzer bir konuyu cevaplamistim.
Denetimleri klasorlerin ozelliklerinden "guvenlik" sekmesinden ayarlayacaksin , goremezse klasor secenekleri gorunumden guvenlik sekme ayarlarini etkinlestirmen yeterli...
-
hocam çok sağol pc güvenli kipte başlamıyo tamir edince denicem olursa bi yemek sözüm olsun :)
bide şöyle bi dalga var herkes izinli görünüyo
-
usta bak şimdi resimde gözüktüğü gibi advanced'e tıklıyosun
çıkan sayfaya yabancı değilsindir diye şöyle devam ediyorum.benim sistem türkçe olduğu için "sahip" sekmesine geliyosun ve düzenle'ye tıklıyosun.
sonra çıkan sayfadan diğer kullanıcılar veya gruplar'a tıklıyosun ve kendi oturum adına sahiplik alıyosun ;)eğer yapamazsan TeamViewer'la yaparım ;) aynı olay başıma geldi çünkü
-
oldu hocalar çok teşekkürler :) ne kadar teşekkür etsem azdır size
-
karnım aç ama benimm :)) :P yemek felan geçmişte laf arasında :):)
önemli değil hocam sen sağolasın -
yemegi not aldim bi yere :)
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
yemegi not aldim bi yere :)
-----------------------------GrN bunu yazdı:
-----------------------------
karnım aç ama benimm :)) :P yemek felan geçmişte laf arasında :):)
önemli değil hocam sen sağolasın
-----------------------------Ayıpsınız hocalar istediğiniz yemek olsun :)
