folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota 1 Hakkında?



Dota 1 Hakkında?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek

    Hacılar bilgisayarımın ekran kartı yandı ve onboardla (128 mb) da dota 2 oynanmıyor, açılmıyor bile. 9 aydır oynuyorum ve bu durum iyice moralimi sıktığı için bi müddet dota 1 oynamaya çalışacağım. Oyunu eurobattle üzerinden oynacağım galiba onun için playdota dan hesap açmaya çalştım ama şuandan itibaren üyelikleri kapatmışlar.

    Bilenler yardımcı olabilir mi nasıl oynayacağım.

    Oynayanlar buradan kendilerine arkadaş edinebilirler :) ;

    http://forum.donanimhaber.com/m_87962082/tm.htm

    Oynamak isteyenler buradan faydalanabilirler;

    http://www.weplaes.com/forum/topic/25232-warcraft-iii-dota-setup-tek-link/

    http://www.frmtr.com/dota/2882095-dota-nedir-ve-online-nasil-oynanir-1-26a-rehberi.html

    http://www.wikihow.com/Install-DoTA

     


    ride or die..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    1 den 2 ye geçmiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirimki 1 oynayamazsın :D tiksiniyo insan. ayrıca oynamadan duramadığını farkedip bu bağımlılığın hakkında bişeyler yapman daha hayrına olur


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Dota 1 i en son girdiğimde (geçen sene felan) iyice bok ettilerdi. eurobattle ayrı bir patch felan çıkardıydı. Birşeyde hata veriyordu onu düzeltmek için bayağı uğraşmıştım.

     

    Eurobattle.net ten bir hesap aç o hesap ile oynayacaksın.

    Ancak iyice oyuncu sayısı düşmüş. No TR no RS zaten vardı yıllardır. Statsları 0 olanlarıda almıyorlar kalan az buçuk kişiler. Benim statslarda silinmiş mesela son girdiğimde 20 tane odadan 1 inde oynayabildim.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek

    hala dota 1 onuyorum,alışamadım bir türlü dota2 ye herkes yabancı,arkadaşlarla girersem belki oynarım dota2. gel wepladan oyna dota 1

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    DrKill bunu yazdı

    Dota 1 i en son girdiğimde (geçen sene felan) iyice bok ettilerdi. eurobattle ayrı bir patch felan çıkardıydı. Birşeyde hata veriyordu onu düzeltmek için bayağı uğraşmıştım.

     

    Eurobattle.net ten bir hesap aç o hesap ile oynayacaksın.

    Ancak iyice oyuncu sayısı düşmüş. No TR no RS zaten vardı yıllardır. Statsları 0 olanlarıda almıyorlar kalan az buçuk kişiler. Benim statslarda silinmiş mesela son girdiğimde 20 tane odadan 1 inde oynayabildim.

    garena veya wepla da durum ne biliyor musun ?


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    garena en son kapalıydı baya bi süre kapalı kalmıstı şimdi durum ne bilmiyorum.


    lrny.app
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek
    angelofhope bunu yazdı
    DrKill bunu yazdı

    Dota 1 i en son girdiğimde (geçen sene felan) iyice bok ettilerdi. eurobattle ayrı bir patch felan çıkardıydı. Birşeyde hata veriyordu onu düzeltmek için bayağı uğraşmıştım.

     

    Eurobattle.net ten bir hesap aç o hesap ile oynayacaksın.

    Ancak iyice oyuncu sayısı düşmüş. No TR no RS zaten vardı yıllardır. Statsları 0 olanlarıda almıyorlar kalan az buçuk kişiler. Benim statslarda silinmiş mesela son girdiğimde 20 tane odadan 1 inde oynayabildim.

    garena veya wepla da durum ne biliyor musun ?

    garena gg oldu, wepla devam

Toplam Hit: 1173 Toplam Mesaj: 7