Dota 1 Hakkında?
-
Hacılar bilgisayarımın ekran kartı yandı ve onboardla (128 mb) da dota 2 oynanmıyor, açılmıyor bile. 9 aydır oynuyorum ve bu durum iyice moralimi sıktığı için bi müddet dota 1 oynamaya çalışacağım. Oyunu eurobattle üzerinden oynacağım galiba onun için playdota dan hesap açmaya çalştım ama şuandan itibaren üyelikleri kapatmışlar.
Bilenler yardımcı olabilir mi nasıl oynayacağım.
Oynayanlar buradan kendilerine arkadaş edinebilirler :) ;
http://forum.donanimhaber.com/m_87962082/tm.htm
Oynamak isteyenler buradan faydalanabilirler;
http://www.weplaes.com/forum/topic/25232-warcraft-iii-dota-setup-tek-link/
http://www.frmtr.com/dota/2882095-dota-nedir-ve-online-nasil-oynanir-1-26a-rehberi.html
http://www.wikihow.com/Install-DoTA
-
1 den 2 ye geçmiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirimki 1 oynayamazsın :D tiksiniyo insan. ayrıca oynamadan duramadığını farkedip bu bağımlılığın hakkında bişeyler yapman daha hayrına olur
-
Dota 1 i en son girdiğimde (geçen sene felan) iyice bok ettilerdi. eurobattle ayrı bir patch felan çıkardıydı. Birşeyde hata veriyordu onu düzeltmek için bayağı uğraşmıştım.
Eurobattle.net ten bir hesap aç o hesap ile oynayacaksın.
Ancak iyice oyuncu sayısı düşmüş. No TR no RS zaten vardı yıllardır. Statsları 0 olanlarıda almıyorlar kalan az buçuk kişiler. Benim statslarda silinmiş mesela son girdiğimde 20 tane odadan 1 inde oynayabildim.
-
hala dota 1 onuyorum,alışamadım bir türlü dota2 ye herkes yabancı,arkadaşlarla girersem belki oynarım dota2. gel wepladan oyna dota 1
-
DrKill bunu yazdı
Dota 1 i en son girdiğimde (geçen sene felan) iyice bok ettilerdi. eurobattle ayrı bir patch felan çıkardıydı. Birşeyde hata veriyordu onu düzeltmek için bayağı uğraşmıştım.
Eurobattle.net ten bir hesap aç o hesap ile oynayacaksın.
Ancak iyice oyuncu sayısı düşmüş. No TR no RS zaten vardı yıllardır. Statsları 0 olanlarıda almıyorlar kalan az buçuk kişiler. Benim statslarda silinmiş mesela son girdiğimde 20 tane odadan 1 inde oynayabildim.
garena veya wepla da durum ne biliyor musun ?
-
garena en son kapalıydı baya bi süre kapalı kalmıstı şimdi durum ne bilmiyorum.
-
angelofhope bunu yazdıDrKill bunu yazdı
Dota 1 i en son girdiğimde (geçen sene felan) iyice bok ettilerdi. eurobattle ayrı bir patch felan çıkardıydı. Birşeyde hata veriyordu onu düzeltmek için bayağı uğraşmıştım.
Eurobattle.net ten bir hesap aç o hesap ile oynayacaksın.
Ancak iyice oyuncu sayısı düşmüş. No TR no RS zaten vardı yıllardır. Statsları 0 olanlarıda almıyorlar kalan az buçuk kişiler. Benim statslarda silinmiş mesela son girdiğimde 20 tane odadan 1 inde oynayabildim.
garena veya wepla da durum ne biliyor musun ?
garena gg oldu, wepla devam
