folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dota 2 Beta Davetiyesi(İstek)



Dota 2 Beta Davetiyesi(İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    sevgili müridler dota2 nin betasına katılıp elinde davet bulunanlardan allah rızası için gönderebilirmi bana???


    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    varsa bende talibim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    40$ dan fln gidiyor, bu kadar paylaşımcı arkadaş varsa ben de talibim :P

     


    The king is bleeding.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Harbiden olursa süper olur.

    Bir şey sormak istiyorum konusu açılmışken dota 2 turnuvasının bazı maçlarını izledim ve sanırım herolar tam değildi? Koca turnuvada sf bile bir kez alınmış ki turnuva boyunca hep aynı heroları aldılar neredeyse.Bir turnuva daha yapmayı düşünüyorlarmıymış bilgisi olan var mı?


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    ilk 5 davetiyeyi hakediyor bence :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    HolyReform bunu yazdı:
    -----------------------------

    Harbiden olursa süper olur.

    Bir şey sormak istiyorum konusu açılmışken dota 2 turnuvasının bazı maçlarını izledim ve sanırım herolar tam değildi? Koca turnuvada sf bile bir kez alınmış ki turnuva boyunca hep aynı heroları aldılar neredeyse.Bir turnuva daha yapmayı düşünüyorlarmıymış bilgisi olan var mı?


    -----------------------------

    aynen öyle o turnuvada 30-40 hero felan vardı şimdi 10 tane felan daha fazla

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    bol bol varsa ben de talibim techies ve furionla hardestrpo allahpro oynarım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    bakalım beta çekilişine katıldım :D çıkarsa eğer oynayanlara davet hakkı geliyormuş eğerki öle bi hak kazanırsam yazarım ilk cevap atana davet benden söz 


    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
Toplam Hit: 1072 Toplam Mesaj: 8