Dota 2 Beta Davetiyesi(İstek)
-
sevgili müridler dota2 nin betasına katılıp elinde davet bulunanlardan allah rızası için gönderebilirmi bana???
-
varsa bende talibim
-
40$ dan fln gidiyor, bu kadar paylaşımcı arkadaş varsa ben de talibim :P
-
Harbiden olursa süper olur.
Bir şey sormak istiyorum konusu açılmışken dota 2 turnuvasının bazı maçlarını izledim ve sanırım herolar tam değildi? Koca turnuvada sf bile bir kez alınmış ki turnuva boyunca hep aynı heroları aldılar neredeyse.Bir turnuva daha yapmayı düşünüyorlarmıymış bilgisi olan var mı?
-
ilk 5 davetiyeyi hakediyor bence :D
-
HolyReform bunu yazdı:
-----------------------------Harbiden olursa süper olur.
Bir şey sormak istiyorum konusu açılmışken dota 2 turnuvasının bazı maçlarını izledim ve sanırım herolar tam değildi? Koca turnuvada sf bile bir kez alınmış ki turnuva boyunca hep aynı heroları aldılar neredeyse.Bir turnuva daha yapmayı düşünüyorlarmıymış bilgisi olan var mı?
-----------------------------aynen öyle o turnuvada 30-40 hero felan vardı şimdi 10 tane felan daha fazla
-
bol bol varsa ben de talibim techies ve furionla hardestrpo allahpro oynarım.
-
bakalım beta çekilişine katıldım :D çıkarsa eğer oynayanlara davet hakkı geliyormuş eğerki öle bi hak kazanırsam yazarım ilk cevap atana davet benden söz
