Dota II Beta Daveti
-
Güncelleme,
Beyler ben key aldım ve keyi nasıl aldığım hakkında kısa bir yazı yazdım.
http://selimonder.com/selim/genel/dota-ii-beta-key-almak-ya-da-almamak.html
-
edit : satmıyom vazgeçtim !!!
-
ya bende şikayetçiyim herzaman close betalara davet alan bir oyuncuyum bu sene açılan hiç bir close betadan daveti gelmedi şikayetçiyim :D
çok ucuk rakamlara satılıyordu ilk keyler. şu anda baya düştü bence bekle oyunun açılmasını bişi kalmadınot: elimde fazladan var veririm diyen olursa ben de talibim :D
-
http://www.playdota.com/forums/forumdisplay.php?f=160
şuradan sıra bekleyip alacaz artık :D
-
Ben de İstiyorum....
-
lan ben playdota ya yazmıştım baya önce iyi hatırlattın bir bakayım.
edit: amk 20000 sayfa var nereden bakacam aldığıma ?
-
amk ben de istiyorum :(
-
şu konuyu açan, o yazıyı yazan ellerin var ya ellerin... Dert görmesin kardeş :D tam olarak senin söylediğin gibi alamasam da adı geçen sitenin facebook sayfasından aldım keyi bir iki günde. Allah razı olsun ya
edit: tabi ip-shield'i düşündüğün için de ayrı bi teşekkür etmek lazım :)
-
Ne olur biri şu dota davetiyesinden bir tane yollasın bana. Facebook um yok alamadım 3-4
aydır fır fır davetiye arıyorum.
steam kullanıcı adım:drkill51
