Dota Sorun
-
beyler dota yi yeni kurdum :D patchleri yaptim son patch 1,21 deyim pvpgn yi de kurdum fakat
baglanmay calistigimda soyle bir hata alıyorum bilgisi olan warmi acıklayabilcek olan ??
-
1.21 olmicak versiyonu warcraft'ın 1.20c olucak
onu da nasıl yapacaksın: warcraft'ı kur frozen throne'u kur sonra pvpgn yi kur kendisi 1.20c oluyor o sendeki 1.21 patchini kurma
-
1.20c ile oynucaksın.Zaten patch herşeyi ayarlıyor.Bu arada Dewilmaycry 29k ve Kivanchh 60k İle takılıyorum weplada friende ekleyin onlinesek kapısırız.
-
beyler ediklerinizi yaptim 1.20e patchinde bıraktım basta yukleyip bu seferde ayni hatayi weriyor yokmu bilen o kadar dotaciyim dien
insan warken 2 kisi cewap werio :D
http://img217.imageshack.us/img217/2539/sorun1if3.jpg
-
ugraşma regle, pvpgn ile kur war3 ve frozen patchi daha sonra weplanın kendi sitesinden 1.20c + regli patchi indir ;
http://www.wepla.com/pafiledb/uploads/ed4fc16887ea6b941c7a1aec86eda272.exe
-
beyler bende cd den cektim bende direk 1.20e patchi war :D 1.20c ye nasil dusurebilirim
-
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------
beyler bende cd den cektim bende direk 1.20e patchi war :D 1.20c ye nasil dusurebilirim
-----------------------------
yukarıdaki linkde ( http://www.wepla.com/pafiledb/uploads/ed4fc16887ea6b941c7a1aec86eda272.exe) hem 1.20c hem wepla reg dosyası var indir kur -
eurobattlede oynuosan yeni regi indirmen lazim.
ha yok 1.20c ye dusurcem diosan blizzard reseteri ara bul.
-
ya :D patchi 1.21 e cekip eurobattle i kurdum :D yine calismiyor :D ne zor ismis be cafeden oynamak ne guzeL bismşs
-
wepla dan account alımı kapatilmis site elden geciriliyormus :D
-
euro temp reg dosyasini indir eurobattle.net ten server adresi gecici olarak Eurobattle.net olarak degistirildi ( yeni ipsi bu eksisi server.eurobattle.net) di.Yada urasma regle gir HKEY_LOCAL_USERS\software\blizzard entertainment\warcraft III orda Battle.net gateways gibi bi key olacakti server.eurobattle.net yazan yeri Eurobattle.net olarak degistir manual yukle serveri ;)
