Dota Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    beyler dota yi yeni kurdum :D patchleri yaptim son patch 1,21 deyim  pvpgn yi de kurdum fakat

    baglanmay calistigimda soyle bir hata alıyorum bilgisi olan warmi acıklayabilcek olan ??

    sorun 


    Nerede o eski günler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    1.21 olmicak versiyonu warcraft'ın 1.20c olucak

    onu da nasıl yapacaksın: warcraft'ı kur frozen throne'u kur sonra pvpgn yi kur kendisi 1.20c oluyor o sendeki 1.21 patchini kurma


    Metallica Rules
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    1.20c ile oynucaksın.Zaten patch herşeyi ayarlıyor.Bu arada Dewilmaycry 29k ve Kivanchh 60k İle takılıyorum weplada friende ekleyin onlinesek kapısırız.

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    beyler ediklerinizi yaptim 1.20e patchinde bıraktım basta yukleyip bu seferde ayni hatayi weriyor yokmu bilen o kadar dotaciyim dien

    insan warken 2 kisi cewap werio :D 

     

    http://img217.imageshack.us/img217/2539/sorun1if3.jpg 


    Nerede o eski günler...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    ugraşma regle, pvpgn ile kur war3 ve frozen patchi daha sonra weplanın kendi sitesinden 1.20c + regli patchi indir ;

    http://www.wepla.com/pafiledb/uploads/ed4fc16887ea6b941c7a1aec86eda272.exe


    bassinyourface
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    beyler bende cd den cektim bende direk 1.20e patchi war :D 1.20c ye nasil dusurebilirim

    Nerede o eski günler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Durqrimast bunu yazdı:
    -----------------------------
    beyler bende cd den cektim bende direk 1.20e patchi war :D 1.20c ye nasil dusurebilirim
    -----------------------------
    yukarıdaki linkde ( http://www.wepla.com/pafiledb/uploads/ed4fc16887ea6b941c7a1aec86eda272.exe) hem 1.20c  hem wepla reg dosyası var indir kur

    bassinyourface
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    eurobattlede oynuosan yeni regi indirmen lazim.

    ha yok 1.20c ye dusurcem diosan blizzard reseteri ara bul. 


    The king is bleeding.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    ya :D patchi 1.21 e cekip eurobattle i kurdum :D yine calismiyor :D ne zor ismis be cafeden oynamak ne guzeL bismşs

    Nerede o eski günler...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    wepla dan account alımı kapatilmis site elden geciriliyormus :D

    Nerede o eski günler...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    euro temp reg dosyasini indir eurobattle.net ten server adresi gecici olarak Eurobattle.net olarak degistirildi ( yeni ipsi bu eksisi server.eurobattle.net) di.Yada urasma regle gir HKEY_LOCAL_USERS\software\blizzard entertainment\warcraft III orda Battle.net gateways gibi bi key olacakti server.eurobattle.net yazan yeri Eurobattle.net olarak degistir manual yukle serveri ;)

    The king is bleeding.
Toplam Hit: 5174 Toplam Mesaj: 11