Dotaya Başlamak İstiyorum
-
sa müritler geçen fakülte kantininde birinin pc başında oynadıgını gördüm tanımadıgım için pek sohpet etmedik sadece oyunun ismini sordum dota oldugunu söyledi oyunu yıllar öncesinden biliyorum fakat hiç oynamadım yani oyun hakkında hiç bir bilgim yok birde paralımı ne oluyormus oynayan müritlerden ricam banada ögretebilirler mi vent üzerinden filan anlatsalar yada yazsalar buraya cok makbule geçer şimdiden ty
-
Dota Blizzard firmasının oyunu olan warcraft 3 serisine fan yapımı olarak çıkmış bir haritadır. Daha sonra geliştirilmeye devam ederek şuan ki halini aldı.
Dota oyununu oynamak için herhangi bir ücret ödemene gerek yok. Sadece haritanın en son sürümünü ve bu sürümün uyumlu olduğu warcraft patchini yüklemen yeterli olacaktır oynaman için. Bundan sonrası senin oynayıp tecrübe kazanman ile gelişecek bir sürec olacaktır. Tabi öğrenme sürecini hızlandırmak için internette bulacağın bol miktarda rehberleri okuyabilirsin.
Oyunda 2 takım bulunmakta ve bu takımların amacı 3 adet koridordan gelen düşmanı engelleyerek kendi bölgelerine girmelerine izin vermemektir.
Her takım 5 karakterden oluşmakta ve genelde koridorlara diziliş 2-1-2 olmaktadır. Tabi oyun modları değişmekte sadece orta koridorun kullanıldığı yada bütün karakterleri rastgele seçildiği modlar filan da bulunmaktadır.
Ben en son 2 yıl önce oynadım LoL oyununa başladıktan sonra dotaya geri dönme ihtiyacı duymadım. Arada HoN gibi bu türde(Moba) oyunları da oynadım ama yine LoL oyununu bıraktıracak bir oyun çıkmadı karşıma.
Önümüzdeki aylarda dota 2 çıkacak, şu an beta aşamasında. Valva firması dota nın bütün haklarını satın aldı ve o firmadan çıkacak dota 2. Çıkacak olan bu oyun hakkında tam bir bilgim yok ama ya tek sefer oyunu satın alıp f2p şekline geçecekler ya da aylık ücret ile p2p olacaktır. Ama sanmıyorum HoN'un ilk hali gibi tek seferlik bir ücret olacaktır.
Dota-Lol ve HoN bu oyunların hepsini dene hepside şu an f2p herhangi bir ücret ödemene gerek yok. Hangisinin yapısı daha çok hoşuna giderse onu oynarsın.
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------Dota Blizzard firmasının oyunu olan warcraft 3 serisine fan yapımı olarak çıkmış bir haritadır. Daha sonra geliştirilmeye devam ederek şuan ki halini aldı.
Dota oyununu oynamak için herhangi bir ücret ödemene gerek yok. Sadece haritanın en son sürümünü ve bu sürümün uyumlu olduğu warcraft patchini yüklemen yeterli olacaktır oynaman için. Bundan sonrası senin oynayıp tecrübe kazanman ile gelişecek bir sürec olacaktır. Tabi öğrenme sürecini hızlandırmak için internette bulacağın bol miktarda rehberleri okuyabilirsin.
Oyunda 2 takım bulunmakta ve bu takımların amacı 3 adet koridordan gelen düşmanı engelleyerek kendi bölgelerine girmelerine izin vermemektir.
Her takım 5 karakterden oluşmakta ve genelde koridorlara diziliş 2-1-2 olmaktadır. Tabi oyun modları değişmekte sadece orta koridorun kullanıldığı yada bütün karakterleri rastgele seçildiği modlar filan da bulunmaktadır.
Ben en son 2 yıl önce oynadım LoL oyununa başladıktan sonra dotaya geri dönme ihtiyacı duymadım. Arada HoN gibi bu türde(Moba) oyunları da oynadım ama yine LoL oyununu bıraktıracak bir oyun çıkmadı karşıma.
Önümüzdeki aylarda dota 2 çıkacak, şu an beta aşamasında. Valva firması dota nın bütün haklarını satın aldı ve o firmadan çıkacak dota 2. Çıkacak olan bu oyun hakkında tam bir bilgim yok ama ya tek sefer oyunu satın alıp f2p şekline geçecekler ya da aylık ücret ile p2p olacaktır. Ama sanmıyorum HoN'un ilk hali gibi tek seferlik bir ücret olacaktır.
Dota-Lol ve HoN bu oyunların hepsini dene hepside şu an f2p herhangi bir ücret ödemene gerek yok. Hangisinin yapısı daha çok hoşuna giderse onu oynarsın.
---------------------------bir kaç kişi hon u filan önerdi ama dota kullanıcısının daha çok oldugunu söylediler
-
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------Dota Blizzard firmasının oyunu olan warcraft 3 serisine fan yapımı olarak çıkmış bir haritadır. Daha sonra geliştirilmeye devam ederek şuan ki halini aldı.
Dota oyununu oynamak için herhangi bir ücret ödemene gerek yok. Sadece haritanın en son sürümünü ve bu sürümün uyumlu olduğu warcraft patchini yüklemen yeterli olacaktır oynaman için. Bundan sonrası senin oynayıp tecrübe kazanman ile gelişecek bir sürec olacaktır. Tabi öğrenme sürecini hızlandırmak için internette bulacağın bol miktarda rehberleri okuyabilirsin.
Oyunda 2 takım bulunmakta ve bu takımların amacı 3 adet koridordan gelen düşmanı engelleyerek kendi bölgelerine girmelerine izin vermemektir.
Her takım 5 karakterden oluşmakta ve genelde koridorlara diziliş 2-1-2 olmaktadır. Tabi oyun modları değişmekte sadece orta koridorun kullanıldığı yada bütün karakterleri rastgele seçildiği modlar filan da bulunmaktadır.
Ben en son 2 yıl önce oynadım LoL oyununa başladıktan sonra dotaya geri dönme ihtiyacı duymadım. Arada HoN gibi bu türde(Moba) oyunları da oynadım ama yine LoL oyununu bıraktıracak bir oyun çıkmadı karşıma.
Önümüzdeki aylarda dota 2 çıkacak, şu an beta aşamasında. Valva firması dota nın bütün haklarını satın aldı ve o firmadan çıkacak dota 2. Çıkacak olan bu oyun hakkında tam bir bilgim yok ama ya tek sefer oyunu satın alıp f2p şekline geçecekler ya da aylık ücret ile p2p olacaktır. Ama sanmıyorum HoN'un ilk hali gibi tek seferlik bir ücret olacaktır.
Dota-Lol ve HoN bu oyunların hepsini dene hepside şu an f2p herhangi bir ücret ödemene gerek yok. Hangisinin yapısı daha çok hoşuna giderse onu oynarsın.
---------------------------bir kaç kişi hon u filan önerdi ama dota kullanıcısının daha çok oldugunu söylediler
-----------------------------bence bekle DotA 2 al.
-
Sorularını yaz bağa özelden ben yanıtlarım.
ek bilgi:Tr-best'im 5vs1'de 5 gerçek 7 ilizyon öldürmeden çıkmam, splashle tek atarım.
-
Bana kalırsa LoL ama sen yine de dene hepsini sonra karar ver 2011 yılında 32milyon kayıtlı kullanıcısı vardı Lol'un şimdi kim bilir kaç milyon olmuştur. 2009 yılında çıkmış bir oyun için gerçekten büyük bir başarı.
-
Botlu mapler mevcut.
Bilgisayarında Frozen Throne yüklü ise botlu maplerden başlayıp oynayabilirsin veya battle.net'ten noob oyunları kuruyorlar.
Onlara girip oynayabilirsin.
-
Dotanın oyuncusu çok ama bence footmen haritası çok daha muhtesem
-
DotA candır aga...
İlk haritanın adı D-Day dir. Daha sonra geliştirilmiş DotA olmuştur. Hon ve LOL'u çok duydum lakin oynamadım. Dora 'yı tavsiye ederim ama öğrenciysen uzak dur okuluna yazık olmasın. Bir rica daha sakın google a DotA da en iyi hero hangisi yazma her hero farklı özelliğe sahiptir. Ve unutma ki tartışırsan gel vs diyene söly bu counter strike değil takım oyunu... -
Bence Dday gibisi gelmedi
