Download Manager
-
hayırlı akşamlar müridler..şu anda internet cafedeyim de geniş aile dizini indirdim download manager ile yalnız indirme bittikten sonra Downloads/Video dizini bulunamadı geçici klasöre kaydedildi diyor..aratıyorum bulamıyorum hiç bi şekilde..nasıl yapacaz bunu ya :( 7 bölüm indi ama boşuna
-
manager'den sağ tıkla indirdiğin dosyaya klasör aç de direk attığı klasörü açar zaten
-
böyle bir yol yok veya dizin değil diyor :( şansıma tüküreyim işe bak =(
-
mozilaya iki dakka downland helperi kur devam et
Toplam Hit: 789 Toplam Mesaj: 4
