Download Manager

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enginkar
    enginkar's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2010
    Erkek

    hayırlı akşamlar müridler..şu anda internet cafedeyim de geniş aile dizini indirdim download manager ile yalnız indirme bittikten sonra Downloads/Video dizini bulunamadı geçici klasöre kaydedildi diyor..aratıyorum bulamıyorum hiç bi şekilde..nasıl yapacaz bunu ya :( 7 bölüm indi ama boşuna

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    manager'den sağ tıkla indirdiğin dosyaya klasör aç de direk attığı klasörü açar zaten


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enginkar
    enginkar's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2010
    Erkek

    böyle bir yol yok veya dizin değil diyor :( şansıma tüküreyim işe bak =(

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    mozilaya iki dakka downland helperi kur devam et


    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
Toplam Hit: 789 Toplam Mesaj: 4