Dracula Virüs Temizleyici

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    resulkaynar
    resulkaynar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek

    Arkadaşlar Dracula hakkında bilgisi olan var mı? Basit ve iyi program diye düşünüyorum.

    Hemde Türk ürünü.        (Mevlüt AKSU).

    Kullanmayanlara duyrulur.

     

    Edit :Bu arada Antivirüs programı değil, virüs temizleyicidir henüz. 

    http://www.yazguven.com/dracula-virus-temizleyici-3-5#more-54

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    web sitesindeki yorumlar olumlu yönde ama yine de kullanmaya tırsarım. Temizleyim derken windows' un ırzına geçme durumunu gözönünde bulundurmak lazım.


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    resulkaynar
    resulkaynar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    elcondor bunu yazdı

    web sitesindeki yorumlar olumlu yönde ama yine de kullanmaya tırsarım. Temizleyim derken windows' un ırzına geçme durumunu gözönünde bulundurmak lazım.

    Yok hocam maşallah'ı var. Bi sıkıntı yaratmıyor. u235'in yeni açtığı konu'dan aklıma geldi. Tam ona göre bi program.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    bizim lisede çok kullanıyorlardı.

    yarısı combofixten aşırma :D

    baristbt tarafından 21/Oca/13 22:11 tarihinde düzenlenmiştir

    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    resulkaynar
    resulkaynar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    bizim lisede çok kullanıyorlardı.

    yarısı combofixten aşırma :D

    Evet, aslında çalışma prensibide benziyor kısmen.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    İlk sürümünden beridir yıllardır kullanırım. xpde 10 numara işlevseldi. win7de bile kullandım faydasını gördüm.

    win8 de hiç denemedim ama

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Virüs veritabanında hangi kayıtlar olduğunu görebiliyormuyuz?

Toplam Hit: 1558 Toplam Mesaj: 7