Dragon Age Oyunu
-
oyunda bi sıkıntı var fare şekline giremiyorum versiyonu yenileyin demişler forumlar yenilersem 1.04 olucak az baktım ama crack ını bulamadım 1.04 ün elinde avucunda olan var mı bu oyunu oynayan varmı
-
hocam fare seceneğini alamıyormusun?
yoksa seçtiğinde polymorph olmuyormu?
Toplam Hit: 767 Toplam Mesaj: 2
