folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dreambox İle Discovery Channel Ve Diğer Belgesel Kanallarını İzleyebilirmiyim ?



Dreambox İle Discovery Channel Ve Diğer Belgesel Kanallarını İzleyebilirmiyim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    d-smart olmadan discovery,sciense,investigation bu kanalları izleme şansımız varmı arkadaşlar ?

    bağzıları dreambox'da izleyemezsin diyorlar bağzıları hepsini açar diyor

    kullanan varmı bu drembox'u ? 100 TL'ye felan satılıyor gitti gidiyor'da baktım ucuzumu iş görür illa pahalı bişeymi almam gerekiyor ?

     

     


    KNOWLEDGE IS POWER!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    server alacan


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    sansar55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    server alacan


    -----------------------------

    hocam d-smart şifreleme sistemini değiştirdi diyolardı. izlenemiyordu d-smart şu anda çözülüyomu?


    Naber la?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    d-smart hala kapalı d-smart haricindeki tüm kanalları izleyebilirsin,bu arada deneme server filan verebilecek olan var mı ? 


    dont think twice its all right
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    dsmartı amatörler kapalı diyorlar ama d smartı çözeli 1 yıl oldu nerdeyse yeni şifreleme sistemini ama lamerlere daha düşmedi :D

    digiturk +d smart 450 lira yıllık

    eleman benim eskiden çalıştığım biri sağlamdır kullanmışlığım var ama pahalı işte :D

    aylık 20 lira ver yılda 360 lira eder :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Altın değerinde şu kanallar harbi altın bi ara tivibu almıştım onda national'lar var programlar pek hoşuma gitmemişti keşke tivibu discovery serisini alsa ne iyi olur yaa sırf belgesel için gidip d-smart alıcaz a.q


    KNOWLEDGE IS POWER!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    dsmartı amatörler kapalı diyorlar ama d smartı çözeli 1 yıl oldu nerdeyse yeni şifreleme sistemini ama lamerlere daha düşmedi :D

    digiturk +d smart 450 lira yıllık

    eleman benim eskiden çalıştığım biri sağlamdır kullanmışlığım var ama pahalı işte :D

    aylık 20 lira ver yılda 360 lira eder :D


    -----------------------------
    Alper server alıcam bana deneme bulabilirmisin ? şimdiye kadar aldıklarımdan hiç bi randuman alamadım 


    dont think twice its all right
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    dsmartı amatörler kapalı diyorlar ama d smartı çözeli 1 yıl oldu nerdeyse yeni şifreleme sistemini ama lamerlere daha düşmedi :D

    digiturk +d smart 450 lira yıllık

    eleman benim eskiden çalıştığım biri sağlamdır kullanmışlığım var ama pahalı işte :D

    aylık 20 lira ver yılda 360 lira eder :D


    -----------------------------

    kanka ayda 20den verirmiymiş senin o arkadaşın :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 1750 Toplam Mesaj: 8