

Dreambox İle Discovery Channel Ve Diğer Belgesel Kanallarını İzleyebilirmiyim ?
-
d-smart olmadan discovery,sciense,investigation bu kanalları izleme şansımız varmı arkadaşlar ?
bağzıları dreambox'da izleyemezsin diyorlar bağzıları hepsini açar diyor
kullanan varmı bu drembox'u ? 100 TL'ye felan satılıyor gitti gidiyor'da baktım ucuzumu iş görür illa pahalı bişeymi almam gerekiyor ?


-
server alacan
-
sansar55 bunu yazdı:
-----------------------------
server alacan
-----------------------------hocam d-smart şifreleme sistemini değiştirdi diyolardı. izlenemiyordu d-smart şu anda çözülüyomu?
-
d-smart hala kapalı d-smart haricindeki tüm kanalları izleyebilirsin,bu arada deneme server filan verebilecek olan var mı ?
-
dsmartı amatörler kapalı diyorlar ama d smartı çözeli 1 yıl oldu nerdeyse yeni şifreleme sistemini ama lamerlere daha düşmedi :D
digiturk +d smart 450 lira yıllık
eleman benim eskiden çalıştığım biri sağlamdır kullanmışlığım var ama pahalı işte :D
aylık 20 lira ver yılda 360 lira eder :D
-
Altın değerinde şu kanallar harbi altın bi ara tivibu almıştım onda national'lar var programlar pek hoşuma gitmemişti keşke tivibu discovery serisini alsa ne iyi olur yaa sırf belgesel için gidip d-smart alıcaz a.q
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
dsmartı amatörler kapalı diyorlar ama d smartı çözeli 1 yıl oldu nerdeyse yeni şifreleme sistemini ama lamerlere daha düşmedi :D
digiturk +d smart 450 lira yıllık
eleman benim eskiden çalıştığım biri sağlamdır kullanmışlığım var ama pahalı işte :D
aylık 20 lira ver yılda 360 lira eder :D
-----------------------------
Alper server alıcam bana deneme bulabilirmisin ? şimdiye kadar aldıklarımdan hiç bi randuman alamadım -
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
dsmartı amatörler kapalı diyorlar ama d smartı çözeli 1 yıl oldu nerdeyse yeni şifreleme sistemini ama lamerlere daha düşmedi :D
digiturk +d smart 450 lira yıllık
eleman benim eskiden çalıştığım biri sağlamdır kullanmışlığım var ama pahalı işte :D
aylık 20 lira ver yılda 360 lira eder :D
-----------------------------kanka ayda 20den verirmiymiş senin o arkadaşın :D