folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Dreamweaver Tablo Sorunu ?



Dreamweaver Tablo Sorunu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    hocalar dw de tablo sorunu yaşıyorum sorun şu : 
    dw de borderları 1 olan tablo eklediğimde kalınlığı resimdeki gibi oluyor

     

    ancak frontpagede eklediğimde kalınlığı



    şeklinde oluyor.bunu düzeltmenin bir yolu yok mu ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    CellPad, CellSpace olaylarına bak

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    hocam frontpage ile yaptığım tabloda o iki dediğinde 0 dw dede 0 yaptım sonuç aynı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    yollayabilirsen yolla 2 htmlide gözünden kaçan bişey var sanırım.Olmadı Kodlara bak.Dreamweaver Default yukarı stiller atar yada css vs onlardan tablo ozelliklerini alıyodur.Yine Olmassa frontpage deki tablo satırını al dreamweaverın içine ilgili yere yapıştır sonuç aynı olursa kesin stillerdir

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    hocam fp otomatik olarak style="border-collapse: collapse" kodunu ekliyor ama dw eklemiyor.dw ye bunu otomatik ekletmek için ne yapmak gerek ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Aynı Fp deki gibi kopyala dreamweaver da ki sayfanın içinde stillerin arasına yapıştır.Tabi yapıştırdıktan sonra dreamweaver stillerine uygun hale getir.

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    legendary bunu yazdı:
    -----------------------------
    dreamweaver stillerine uygun hale getir.

    -----------------------------

    biraz açarmısın hocam. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    fontu bile değiştirirken dreamweaver otomatik stil atar sayfanın üstüne.bende diyorumki fp deki stili al dreamweaverın stilleri gibi tanımla tablolarıda oluştururken o stilde oluştur.yada external css hazırla bitane tüm sayfalardada o css i çağır stilleri ordan alsın.tablolarda otomatik öle olsun.

    Ama hala daha gözünden kaçan bişeylerin olduğunu sanıyorum.Fp ve dreamweaver arasındaki farkla alakalı...


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    hoca css kullanıcam artık sorun ortadan kalkar sanırım..
Toplam Hit: 892 Toplam Mesaj: 9