Driver 2
-
arkadaşlar bi kaç sene önce driver 2 vardı arkadaşın ps nında oynardık güzeldi hoşuma girmişti ama şimdi pc için olanını bulamadım bu oyunu bulabileceğim bi yer varmı yardım edin arkadaşlar
-
yokmu ya kimse bilmiyomu bu oyunu bulmam lazım arkadaşlar bu tip oyunlar harbiden çok hoşuma gidiyo bi el atın hadi
oyunun linki burda bi bakın lütfenhttp://www.gamespot.com/gba/driving/driver2advance/index.html
-
Driver 2 nin pc versiyonu çıkmadı, pcde sadece driver ve driv3r filan var. Driver2 nin ps1 iso sunu filan bulup emulator ile oynarsın.
-
onuda düşündüm ama onu nasıl bulcam ben bi aramaya başliyim varsa elinde olna koyar buraya
Toplam Hit: 837 Toplam Mesaj: 4
