Driver Lazım . 5 Dk İçinde Yardım Edin Lütfen
-
Radeon x300se ekran kartı driveri lazım , geçen günde açmıştım aynı konuyu kimse cevap yazmamış . Sapphirenin kendi sitesinde driveri var ama ben sapphirenin sitesine giremiyorum ordan girip indirip upload sitesine upload edebilecek veye başka bi yerden link verebilirmi biri ?
@mod
Çakıl taşlı yollar yordu beni
Keşke yürüse yanımda Bişr-i Hafi
Kanar ayaklarım yürürüm ileri
Rica öldü mü hep bir emir kipi
Kral çıplak dedi işte biri
Hakkım beş kardeşten biri
Tozumuz kalacak bizden geri
Siz sevmeseniz de Rab sever beni... -
işletim sistemin ne onuda söylesen
-
xp
-
http://www2.ati.com/drivers/5-5_xp-2k_dd.exe
http://hotfile.com/dl/79103707/86ebc12/5-5_xp-2k_dd.exe.html
-
http://support.amd.com/us/403/Pages/leech.aspx
hocam buraya yönlendiriyo -
-
MoonShine bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.devid.info/search.php?text=Radeon+x300se
-----------------------------söz bitmiştir..
