Driver Sorunu
-
Selam arkadaşlar bilgisayarıma format attım Windows 7 kurdum. Windows 7 otomatik olarak driver'ları buluyor ancak Ses Denetleyicisini bulamamış.
Anakartımın modeli ; P4M890-M7 PCI-E Versiyon. 7.1 kendi sitesinden Win7'ye uygun olanı indirdim, kurdum ama olmuyor.
Sorun nedir ? Veya ne yapabilirim ? -
bunu dene hocam.
http://dl.commentcamarche.net/www.commentcamarche.net/download/files/6305_Vista_Win7_PG537.zip
-
Sürücüye sağ tıkla Özellikler de (aygıt yöneticisinde) ayrıntılar kısmında şöle bişiler yazıo ki

bizim işimize yarayan kısım VEN ve DEV 'den sonra yazan 4 rakam. bunları not et.
http://www.pcidatabase.com/ bu siteye gir. Vendor kısmına VEN'deki ni yaz. Ses kartının firmasını öğren.
DEV Kısmındakini Device'ye yaz search et. Tam olarak hangi driver'ı araman gerektiğini öğren. Hadi kolay gele
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
Sürücüye sağ tıkla Özellikler de (aygıt yöneticisinde) ayrıntılar kısmında şöle bişiler yazıo ki
bizim işimize yarayan kısım VEN ve DEV 'den sonra yazan 4 rakam. bunları not et.
http://www.pcidatabase.com/ bu siteye gir. Vendor kısmına VEN'deki ni yaz. Ses kartının firmasını öğren.
DEV Kısmındakini Device'ye yaz search et. Tam olarak hangi driver'ı araman gerektiğini öğren. Hadi kolay gele
-----------------------------
Hacı OnBoard.. :) Diğer arkadaşın dediğini indiriyorum bakalım ne olacak.. -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
Sürücüye sağ tıkla Özellikler de (aygıt yöneticisinde) ayrıntılar kısmında şöle bişiler yazıo ki
bizim işimize yarayan kısım VEN ve DEV 'den sonra yazan 4 rakam. bunları not et.
http://www.pcidatabase.com/ bu siteye gir. Vendor kısmına VEN'deki ni yaz. Ses kartının firmasını öğren.
DEV Kısmındakini Device'ye yaz search et. Tam olarak hangi driver'ı araman gerektiğini öğren. Hadi kolay gele
-----------------------------
Hacı OnBoard.. :) Diğer arkadaşın dediğini indiriyorum bakalım ne olacak..
-----------------------------onboard olması bişeyi değiştirmez ya neyse. bildiğin gibi yap hacı
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
Sürücüye sağ tıkla Özellikler de (aygıt yöneticisinde) ayrıntılar kısmında şöle bişiler yazıo ki
bizim işimize yarayan kısım VEN ve DEV 'den sonra yazan 4 rakam. bunları not et.
http://www.pcidatabase.com/ bu siteye gir. Vendor kısmına VEN'deki ni yaz. Ses kartının firmasını öğren.
DEV Kısmındakini Device'ye yaz search et. Tam olarak hangi driver'ı araman gerektiğini öğren. Hadi kolay gele
-----------------------------
Hacı OnBoard.. :) Diğer arkadaşın dediğini indiriyorum bakalım ne olacak..
-----------------------------onboard olması bişeyi değiştirmez ya neyse. bildiğin gibi yap hacı
-----------------------------
Dediğini yaptım ama DEV/VEN felan yok :)
-
