Driver Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Selam arkadaşlar bilgisayarıma format attım Windows 7 kurdum. Windows 7 otomatik olarak driver'ları buluyor ancak Ses Denetleyicisini bulamamış.

    Anakartımın modeli ; P4M890-M7 PCI-E Versiyon. 7.1 kendi sitesinden Win7'ye uygun olanı indirdim, kurdum ama olmuyor.

    Sorun nedir ? Veya ne yapabilirim ?


    ne diyon?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    bunu dene hocam.

    http://dl.commentcamarche.net/www.commentcamarche.net/download/files/6305_Vista_Win7_PG537.zip


    la liberte ne meurt jamais.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    Sürücüye sağ tıkla Özellikler de (aygıt yöneticisinde)  ayrıntılar kısmında şöle bişiler yazıo ki

    bizim işimize yarayan kısım VEN ve DEV 'den sonra yazan 4 rakam. bunları not et.

    http://www.pcidatabase.com/ bu siteye gir. Vendor kısmına VEN'deki ni yaz. Ses kartının firmasını öğren.

    DEV Kısmındakini Device'ye yaz search et. Tam olarak hangi driver'ı araman gerektiğini öğren. Hadi kolay gele

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sürücüye sağ tıkla Özellikler de (aygıt yöneticisinde)  ayrıntılar kısmında şöle bişiler yazıo ki

     

    bizim işimize yarayan kısım VEN ve DEV 'den sonra yazan 4 rakam. bunları not et.

    http://www.pcidatabase.com/ bu siteye gir. Vendor kısmına VEN'deki ni yaz. Ses kartının firmasını öğren.

    DEV Kısmındakini Device'ye yaz search et. Tam olarak hangi driver'ı araman gerektiğini öğren. Hadi kolay gele


    -----------------------------

    Hacı OnBoard.. :) Diğer arkadaşın dediğini indiriyorum bakalım ne olacak..


    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sürücüye sağ tıkla Özellikler de (aygıt yöneticisinde)  ayrıntılar kısmında şöle bişiler yazıo ki

     

    bizim işimize yarayan kısım VEN ve DEV 'den sonra yazan 4 rakam. bunları not et.

    http://www.pcidatabase.com/ bu siteye gir. Vendor kısmına VEN'deki ni yaz. Ses kartının firmasını öğren.

    DEV Kısmındakini Device'ye yaz search et. Tam olarak hangi driver'ı araman gerektiğini öğren. Hadi kolay gele


    -----------------------------

    Hacı OnBoard.. :) Diğer arkadaşın dediğini indiriyorum bakalım ne olacak..

     


    -----------------------------

    onboard olması bişeyi değiştirmez ya neyse. bildiğin gibi yap hacı

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sürücüye sağ tıkla Özellikler de (aygıt yöneticisinde)  ayrıntılar kısmında şöle bişiler yazıo ki

     

    bizim işimize yarayan kısım VEN ve DEV 'den sonra yazan 4 rakam. bunları not et.

    http://www.pcidatabase.com/ bu siteye gir. Vendor kısmına VEN'deki ni yaz. Ses kartının firmasını öğren.

    DEV Kısmındakini Device'ye yaz search et. Tam olarak hangi driver'ı araman gerektiğini öğren. Hadi kolay gele


    -----------------------------

    Hacı OnBoard.. :) Diğer arkadaşın dediğini indiriyorum bakalım ne olacak..

     


    -----------------------------

    onboard olması bişeyi değiştirmez ya neyse. bildiğin gibi yap hacı


    -----------------------------

    Dediğini yaptım ama DEV/VEN felan yok :)


    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    7-19 ; Hocam çok sağolasın oldu.. Teşekkürler :)


    ne diyon?
Toplam Hit: 1216 Toplam Mesaj: 7