Driver Tanıtmak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Agalar elimde creative webcam ve hp yazıcı vr.Driver lerini buLdum peki nasıL çalıştırcam ? İndirdiğim driver ler .exe biçiminde onLarı yükledikten snra herhangi işlem yapıcak mıyım ? (Donanım ayarlarından tanıtmak vs..) ? Birde http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us&dlc=en&product=311255&lang=en bu linkte makinen driver i var ama hangisi benim işime yarar onu buLamadım ya ..

     

     

    Date

    Version

    Previous

    Size

         
    »  HP Multi-Function Products Driver Bundle - Corporate Only
    10-20065.3.0a-33.95M
         
    »  HP Basic Feature software/driver
    10-20044.2.0-45.34M
         
    »  HP Basic Feature software/driver: No Network Support
    08-20044.2.0-48.54M
         
    »  HP Full Feature software/driver: No Network Support
    08-20044.2.0-364.59M
         
    »  Full Feature Software/Driver
    06-20043.5.0-244.17M
     

     

    Böle bi sayfa var her yerde driver yazıo hangisini indiricem ? Şimdiden saoLun byLer .. ;)


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    webcam ve yazicinin modeline uygun driveri indirdikten sonra, (creative webcam xzoom2 , canon pixma ip1700 gibi) zipten cikarip dosyalari ac, otomatik yuklemiyorsa , aygit yoneticinde aygitlari bul driver yukle/update secegine gel ve download edip actigin driveri goster.

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    byLer yazmayı unuttum brde , cd-rom  un aynı girişlerine cd-writer ya da dvd-writer taksam çalışır mı giriş soketleri frkLı mı onLarın ? 

    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    yeni donanım bulma sihirbazı windws yazılım aramak için update sitesine bğlansın mı > hayır bu kez deiL > sihirbazın ne ypmasını istiorsunuz > yazılımı otomatik yükle ya da listeden vya blli bir konumdan yükle dio hangsini seçiim ?  yazılımı otomatik yükle diyince bulunamadı dio

    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    break_31 bunu yazdı:
    -----------------------------
    byLer yazmayı unuttum brde , cd-rom  un aynı girişlerine cd-writer ya da dvd-writer taksam çalışır mı giriş soketleri frkLı mı onLarın ? 
    -----------------------------

    cdromu cikartip yerine cd writer veya dvd writer istedigini takabilirsin,

    hepsini birlikte kullanayim diyorsan jumper ve IDE kablo ayari ister.


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    break_31 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yeni donanım bulma sihirbazı windws yazılım aramak için update sitesine bğlansın mı > hayır bu kez deiL > sihirbazın ne ypmasını istiorsunuz > yazılımı otomatik yükle ya da listeden vya blli bir konumdan yükle dio hangsini seçiim ?  yazılımı otomatik yükle diyince bulunamadı dio
    -----------------------------

    otomatik degil, belli bir konumdan sececem de, senden dizin gostermeni isteyecektir.. orada driveri nereye yuklediysen artik orayi gostereceksin.


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
Toplam Hit: 1001 Toplam Mesaj: 6