Driver Tanıtmak ?
-
Agalar elimde creative webcam ve hp yazıcı vr.Driver lerini buLdum peki nasıL çalıştırcam ? İndirdiğim driver ler .exe biçiminde onLarı yükledikten snra herhangi işlem yapıcak mıyım ? (Donanım ayarlarından tanıtmak vs..) ? Birde http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us&dlc=en&product=311255&lang=en bu linkte makinen driver i var ama hangisi benim işime yarar onu buLamadım ya ..



Date



Version



Previous



Size
















» HP Multi-Function Products Driver Bundle - Corporate Only 


10-2006 


5.3.0a 


- 


33.95M 
















» HP Basic Feature software/driver 


10-2004 


4.2.0 


- 


45.34M 
















» HP Basic Feature software/driver: No Network Support 


08-2004 


4.2.0 


- 


48.54M 
















» HP Full Feature software/driver: No Network Support 


08-2004 


4.2.0 


- 


364.59M 
















» Full Feature Software/Driver 


06-2004 


3.5.0 


- 


244.17M 



Böle bi sayfa var her yerde driver yazıo hangisini indiricem ? Şimdiden saoLun byLer .. ;)
-
webcam ve yazicinin modeline uygun driveri indirdikten sonra, (creative webcam xzoom2 , canon pixma ip1700 gibi) zipten cikarip dosyalari ac, otomatik yuklemiyorsa , aygit yoneticinde aygitlari bul driver yukle/update secegine gel ve download edip actigin driveri goster.
-
byLer yazmayı unuttum brde , cd-rom un aynı girişlerine cd-writer ya da dvd-writer taksam çalışır mı giriş soketleri frkLı mı onLarın ?
-
yeni donanım bulma sihirbazı windws yazılım aramak için update sitesine bğlansın mı > hayır bu kez deiL > sihirbazın ne ypmasını istiorsunuz > yazılımı otomatik yükle ya da listeden vya blli bir konumdan yükle dio hangsini seçiim ? yazılımı otomatik yükle diyince bulunamadı dio
-
break_31 bunu yazdı:
-----------------------------
byLer yazmayı unuttum brde , cd-rom un aynı girişlerine cd-writer ya da dvd-writer taksam çalışır mı giriş soketleri frkLı mı onLarın ?
-----------------------------cdromu cikartip yerine cd writer veya dvd writer istedigini takabilirsin,
hepsini birlikte kullanayim diyorsan jumper ve IDE kablo ayari ister.
-
break_31 bunu yazdı:
-----------------------------
yeni donanım bulma sihirbazı windws yazılım aramak için update sitesine bğlansın mı > hayır bu kez deiL > sihirbazın ne ypmasını istiorsunuz > yazılımı otomatik yükle ya da listeden vya blli bir konumdan yükle dio hangsini seçiim ? yazılımı otomatik yükle diyince bulunamadı dio
-----------------------------otomatik degil, belli bir konumdan sececem de, senden dizin gostermeni isteyecektir.. orada driveri nereye yuklediysen artik orayi gostereceksin.
