Driver Yüklerken Çıkan Devam Et Aşaması
-
driver yüklerken bazen driver zararlı olabilir veya uyumlu olmayabilir gibi düşünüp bilgisayar bi uyarı werir. Devam et deriz yükler. Peki bu cıkan uyarinin bi ayar yeri warmiş o nerden yapiliyor. Onun cıkıp cıkmamasinin ayari lazim bana acil
-
denetim masasi>yonetim araclari>yerel guvenlik ilkesi>yerel strateji'yi ac>guvelik ayarlari>imzasiz suruculeri yukle>acilan pencerede>sessiz yukle de
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------denetim masasi>yonetim araclari>yerel guvenlik ilkesi>yerel strateji'yi ac>guvelik ayarlari>imzasiz suruculeri yukle>acilan pencerede>sessiz yukle de
-----------------------------ilgine tşk ederim öncelikle
yerel güwenlik ilkelerinde yerel strateji yok :(
-
FiL3MAN bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------denetim masasi>yonetim araclari>yerel guvenlik ilkesi>yerel strateji'yi ac>guvelik ayarlari>imzasiz suruculeri yukle>acilan pencerede>sessiz yukle de
-----------------------------ilgine tşk ederim öncelikle
yerel güwenlik ilkelerinde yerel strateji yok :(
-----------------------------denetim masası>yönetimsel araçlar>Yerel Güvenlik İlkesi>Yerel İlkeler>Güvenlik Seçenekleri>Karşına Çıkan Listeden "İmzasız Sürücü Yükleme Davranışı" yazana tıkla yapmak istediğin ayarı belirle
-
uyarı verdi zaman yazıyor bunun ne zaman gösterileceğini ayarla diye ! =)
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------uyarı verdi zaman yazıyor bunun ne zaman gösterileceğini ayarla diye ! =)
-----------------------------uyarı wermio sorun o
neyse dostlar saolun tskler
