folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Drone Uçurma Cezasi



Drone Uçurma Cezasi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Hocalar Merhaba 

    Bu oyuncak olan drone leri apartman bahcesinde ucurmak felan ceza sebebimi ?

    Internette denk geldimde izinsiz ucurmak felan cezaya tabi diye.

    150 tl lik oyuncak için sertifikaya gerek varmi ?


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    ben adana için biliyorum adana geneli herhangi bir yerde drone uçurmak artık izne tabi

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    romeo
    romeo's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2006
    Erkek

    Tüm Türkiyenin heryerinde drone uçurmak izne tabidir ama 500 gr dan daha ağır ise izne tabidir kullanacağın cihaz 500 gr hafif ise izin almadan hobi için uçabilirsin devlet kamu kurumlarının civarlarında hava alanın 8 km çevresinde uçurmamak şartı ile 500 gr üstü cihaz uçurup ticari iş yapacak isende insansız hava aracı ticari ehliyet almak zorundasın oda iha 0 ehliyetidir şayet 5 kg -25kg arasında insansız hava aracı uçuracak isen iha 1 ehliyeti almak zorundasın


    Aerial Film & Photography / Hava Çekimi http://www.vimeo.com/flyturk http://www.youtube.com/flyturknet http://instagram.com/flyturknet http://www.flyturk.com.tr/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek
    romeo bunu yazdı

    Tüm Türkiyenin heryerinde drone uçurmak izne tabidir ama 500 gr dan daha ağır ise izne tabidir kullanacağın cihaz 500 gr hafif ise izin almadan hobi için uçabilirsin devlet kamu kurumlarının civarlarında hava alanın 8 km çevresinde uçurmamak şartı ile 500 gr üstü cihaz uçurup ticari iş yapacak isende insansız hava aracı ticari ehliyet almak zorundasın oda iha 0 ehliyetidir şayet 5 kg -25kg arasında insansız hava aracı uçuracak isen iha 1 ehliyeti almak zorundasın

    Hocam en dandik olanlarindan 150 tl ye migrostan aldik 200 gr bile gelmez cocuklari eglendirmek icin uçuyorum. 

    Havalimanıyla aramizda 4- 5 km var kamu kurumu yok etrafimizda sorun olmaz sanırım 


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clogu
    clogu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2008
    Erkek

    ağa zaten o ürünler okadar dandik ki (sende farketmişsindir.) Uçurtma uçursan daha eğlenceli. Zaten pili en baba 10 dk gider polis görse şikayet olsa adamların telsiz anonsu bitmeden sizin oyun bitiyor. Yükseklik desen taş atsan daha çok yükseğe çıkıyor öyle birşeyi ciddiye bile almazlar. Ama tabi resim falan çekeceğim dersen başın çok ağrıyabilir. Biz 2 yıl önce abant gölünde 300 tl ceza yedik.  

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek
    clogu bunu yazdı

    ağa zaten o ürünler okadar dandik ki (sende farketmişsindir.) Uçurtma uçursan daha eğlenceli. Zaten pili en baba 10 dk gider polis görse şikayet olsa adamların telsiz anonsu bitmeden sizin oyun bitiyor. Yükseklik desen taş atsan daha çok yükseğe çıkıyor öyle birşeyi ciddiye bile almazlar. Ama tabi resim falan çekeceğim dersen başın çok ağrıyabilir. Biz 2 yıl önce abant gölünde 300 tl ceza yedik.  

    Aynen hocam maksimum 10 dk azıcık dolaniyor bitiyor hemen.

    Iste uzerinde kamera felan var ondan dolayı sıkıntı yasarmiyim diye düşündüm 


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    bizim yurdun bahçesinde drone uçuyordu epey büyük.. zıpkınla vurduk :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clogu
    clogu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2008
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    bizim yurdun bahçesinde drone uçuyordu epey büyük.. zıpkınla vurduk :D

    are you from AdAnA? Güneşe ateş edende siz miydiniz? Yarıldım gülmekten :D:D:D:D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    clogu bunu yazdı
    yunusdogan bunu yazdı

    bizim yurdun bahçesinde drone uçuyordu epey büyük.. zıpkınla vurduk :D

    are you from AdAnA? Güneşe ateş edende siz miydiniz? Yarıldım gülmekten :D:D:D:D

    oysaki çok nezih bir muhit :) topkapı

Toplam Hit: 1320 Toplam Mesaj: 9
drone