Drone Uçurma Cezasi
-
Hocalar Merhaba
Bu oyuncak olan drone leri apartman bahcesinde ucurmak felan ceza sebebimi ?
Internette denk geldimde izinsiz ucurmak felan cezaya tabi diye.
150 tl lik oyuncak için sertifikaya gerek varmi ?
-
ben adana için biliyorum adana geneli herhangi bir yerde drone uçurmak artık izne tabi
-
Tüm Türkiyenin heryerinde drone uçurmak izne tabidir ama 500 gr dan daha ağır ise izne tabidir kullanacağın cihaz 500 gr hafif ise izin almadan hobi için uçabilirsin devlet kamu kurumlarının civarlarında hava alanın 8 km çevresinde uçurmamak şartı ile 500 gr üstü cihaz uçurup ticari iş yapacak isende insansız hava aracı ticari ehliyet almak zorundasın oda iha 0 ehliyetidir şayet 5 kg -25kg arasında insansız hava aracı uçuracak isen iha 1 ehliyeti almak zorundasın
-
romeo bunu yazdı
Tüm Türkiyenin heryerinde drone uçurmak izne tabidir ama 500 gr dan daha ağır ise izne tabidir kullanacağın cihaz 500 gr hafif ise izin almadan hobi için uçabilirsin devlet kamu kurumlarının civarlarında hava alanın 8 km çevresinde uçurmamak şartı ile 500 gr üstü cihaz uçurup ticari iş yapacak isende insansız hava aracı ticari ehliyet almak zorundasın oda iha 0 ehliyetidir şayet 5 kg -25kg arasında insansız hava aracı uçuracak isen iha 1 ehliyeti almak zorundasın
Hocam en dandik olanlarindan 150 tl ye migrostan aldik 200 gr bile gelmez cocuklari eglendirmek icin uçuyorum.
Havalimanıyla aramizda 4- 5 km var kamu kurumu yok etrafimizda sorun olmaz sanırım
-
ağa zaten o ürünler okadar dandik ki (sende farketmişsindir.) Uçurtma uçursan daha eğlenceli. Zaten pili en baba 10 dk gider polis görse şikayet olsa adamların telsiz anonsu bitmeden sizin oyun bitiyor. Yükseklik desen taş atsan daha çok yükseğe çıkıyor öyle birşeyi ciddiye bile almazlar. Ama tabi resim falan çekeceğim dersen başın çok ağrıyabilir. Biz 2 yıl önce abant gölünde 300 tl ceza yedik.
-
clogu bunu yazdı
ağa zaten o ürünler okadar dandik ki (sende farketmişsindir.) Uçurtma uçursan daha eğlenceli. Zaten pili en baba 10 dk gider polis görse şikayet olsa adamların telsiz anonsu bitmeden sizin oyun bitiyor. Yükseklik desen taş atsan daha çok yükseğe çıkıyor öyle birşeyi ciddiye bile almazlar. Ama tabi resim falan çekeceğim dersen başın çok ağrıyabilir. Biz 2 yıl önce abant gölünde 300 tl ceza yedik.
Aynen hocam maksimum 10 dk azıcık dolaniyor bitiyor hemen.
Iste uzerinde kamera felan var ondan dolayı sıkıntı yasarmiyim diye düşündüm
-
bizim yurdun bahçesinde drone uçuyordu epey büyük.. zıpkınla vurduk :D
-
yunusdogan bunu yazdı
bizim yurdun bahçesinde drone uçuyordu epey büyük.. zıpkınla vurduk :D
are you from AdAnA? Güneşe ateş edende siz miydiniz? Yarıldım gülmekten :D:D:D:D
-
clogu bunu yazdıyunusdogan bunu yazdı
bizim yurdun bahçesinde drone uçuyordu epey büyük.. zıpkınla vurduk :D
are you from AdAnA? Güneşe ateş edende siz miydiniz? Yarıldım gülmekten :D:D:D:D
oysaki çok nezih bir muhit :) topkapı
