DSL Bağlantınızda Problem Var
-
DSL Bağlantınızda Problem var
Modeminiz yerel santral ile DSL bağlantısı kuramadı. Modem üzerindekiDSL ışığı modem santrale bağlanmaya çalışırken yanıp sönecek ve bağlantı sağlandığında sabit olarak yanacaktır.
Genel Bağlantı Problemleri'ni kontrol ettikten sonra, bağlantı durumunu tekrar kontrol etmekiçinburaya tıklayınız. Eğer modeminiz hala DSL bağlantısı kuramıyorsa teknik yardım için servis sağlayıcınız ile temasa geçin.Bu hatayı sık sık alıyorum. Teknik servisi aradım benim telefon hattımda sorun varmış galiba. Bi kablo alıp yapabilirsin dediler. Bunu bilen varsa açıklıyabilir mi bana?
-
neyi değiştirmem lazım bi yardım lütfen...
-
kopma sorunu yaşıyo olabilirsin ttnet mi kullanıyosun
-
catlos bunu yazdı:
-----------------------------kopma sorunu yaşıyo olabilirsin ttnet mi kullanıyosun
-----------------------------evet hocam ttnet kullanıyorum. Sık sık kopuyor, aradım bi kaç kere en son şikayet felan bildirdim hızımı 1 mbps ye indirmişlerdi. Sonra aradılar, benim burda sorun varmış telefon bişeyinde dedi. Onu sizin yapmanız lazım dedi ama tam olarak ne yapcam onu soruyorum işte.
-
Tengri bunu yazdı:
-----------------------------catlos bunu yazdı:
-----------------------------kopma sorunu yaşıyo olabilirsin ttnet mi kullanıyosun
-----------------------------evet hocam ttnet kullanıyorum. Sık sık kopuyor, aradım bi kaç kere en son şikayet felan bildirdim hızımı 1 mbps ye indirmişlerdi. Sonra aradılar, benim burda sorun varmış telefon bişeyinde dedi. Onu sizin yapmanız lazım dedi ama tam olarak ne yapcam onu soruyorum işte.
-----------------------------Tekrar arayıp o bişeyinde nin ne olduğunu öğren. Hazır aramışkende o bişeyinde nin nasıl yapıldığını sor.
Yapmayı dene beceremezsen tekrar sor yardımcı olmaya çalışalım
-
arza kaydı bırak
-
Tengri bunu yazdı:
-----------------------------catlos bunu yazdı:
-----------------------------kopma sorunu yaşıyo olabilirsin ttnet mi kullanıyosun
-----------------------------evet hocam ttnet kullanıyorum. Sık sık kopuyor, aradım bi kaç kere en son şikayet felan bildirdim hızımı 1 mbps ye indirmişlerdi. Sonra aradılar, benim burda sorun varmış telefon bişeyinde dedi. Onu sizin yapmanız lazım dedi ama tam olarak ne yapcam onu soruyorum işte.
-----------------------------Hocam,
Turk Telekom (TT), telefon hattını santralden (telefon kutusundan) binaya kadar takip eder. Eğer binaya kadar sorun yok diyorsa aboneden bina içindeki (bina içindeki telefon kutusundan modeme kadar [evin içindeki kablo dahil]) telefon kablosunu ve "splitter" denen cihazı kontrol ettirmesini işter.
"splitter" denen cihaz ucuzdur; doğrudan yeni bir tane takıp deneyebilirsin; "splitter" zaten kullanmıyorum dersen ve telefon cihazı da hatta bağlıysa problemin zaten budur.
Bina içi telefon kablosunu kontrol ettirmek ise, aslında, imkan dahilinde o kabloyu bir elektrikçiye yeniden çektirmek anlamına gelebilir / gelir.
Kolay gelsin.
-
aynı sorun bende de vardı hacı 1 ay boyunca hemen hemen her gün aradık arıza kaydı bıraktın. bulunduğun bölgeye dair şikayet kaydı bırak ilgilenirler;)
