folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder DSL Bağlantınızda Problem Var



DSL Bağlantınızda Problem Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    DSL Bağlantınızda Problem var

     

    Modeminiz yerel santral ile DSL bağlantısı kuramadı. Modem üzerindekiDSL ışığı modem santrale bağlanmaya çalışırken yanıp sönecek ve bağlantı sağlandığında sabit olarak yanacaktır.

    Genel Bağlantı Problemleri'ni kontrol ettikten sonra, bağlantı durumunu tekrar kontrol etmekiçinburaya tıklayınız. Eğer modeminiz hala DSL bağlantısı kuramıyorsa teknik yardım için servis sağlayıcınız ile temasa geçin.

    Bu hatayı sık sık alıyorum. Teknik servisi aradım benim telefon hattımda sorun varmış galiba. Bi kablo alıp yapabilirsin dediler. Bunu bilen varsa açıklıyabilir mi bana?


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    neyi değiştirmem lazım bi yardım lütfen...


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlos
    catlos's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    kopma sorunu yaşıyo olabilirsin ttnet mi kullanıyosun


    severim serçeleri, narin olur pençeleri...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    catlos bunu yazdı:
    -----------------------------

    kopma sorunu yaşıyo olabilirsin ttnet mi kullanıyosun


    -----------------------------

    evet hocam ttnet kullanıyorum. Sık sık kopuyor, aradım bi kaç kere en son  şikayet felan bildirdim hızımı 1 mbps ye indirmişlerdi. Sonra aradılar, benim burda sorun varmış telefon bişeyinde dedi. Onu sizin yapmanız lazım dedi ama tam olarak ne yapcam onu soruyorum işte.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Tengri bunu yazdı:
    -----------------------------

    catlos bunu yazdı:
    -----------------------------

    kopma sorunu yaşıyo olabilirsin ttnet mi kullanıyosun


    -----------------------------

    evet hocam ttnet kullanıyorum. Sık sık kopuyor, aradım bi kaç kere en son  şikayet felan bildirdim hızımı 1 mbps ye indirmişlerdi. Sonra aradılar, benim burda sorun varmış telefon bişeyinde dedi. Onu sizin yapmanız lazım dedi ama tam olarak ne yapcam onu soruyorum işte.


    -----------------------------

    Tekrar arayıp o bişeyinde nin ne olduğunu öğren. Hazır aramışkende o bişeyinde nin nasıl yapıldığını sor.

    Yapmayı dene beceremezsen tekrar sor yardımcı olmaya çalışalım


    Solak Cerrah
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    arza kaydı bırak


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    Tengri bunu yazdı:
    -----------------------------

    catlos bunu yazdı:
    -----------------------------

    kopma sorunu yaşıyo olabilirsin ttnet mi kullanıyosun


    -----------------------------

    evet hocam ttnet kullanıyorum. Sık sık kopuyor, aradım bi kaç kere en son  şikayet felan bildirdim hızımı 1 mbps ye indirmişlerdi. Sonra aradılar, benim burda sorun varmış telefon bişeyinde dedi. Onu sizin yapmanız lazım dedi ama tam olarak ne yapcam onu soruyorum işte.


    -----------------------------

    Hocam,

    Turk Telekom (TT), telefon hattını santralden (telefon kutusundan) binaya kadar takip eder. Eğer binaya kadar sorun yok diyorsa aboneden bina içindeki (bina içindeki telefon kutusundan modeme kadar [evin içindeki kablo dahil]) telefon kablosunu ve "splitter" denen cihazı kontrol ettirmesini işter.

    "splitter" denen cihaz ucuzdur; doğrudan yeni bir tane takıp deneyebilirsin; "splitter" zaten kullanmıyorum dersen ve telefon cihazı da hatta bağlıysa problemin zaten budur.

    Bina içi telefon kablosunu kontrol ettirmek ise, aslında, imkan dahilinde o kabloyu bir elektrikçiye yeniden çektirmek anlamına gelebilir / gelir.

    Kolay gelsin.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    aynı sorun  bende de vardı hacı 1 ay boyunca hemen hemen her gün aradık arıza kaydı bıraktın. bulunduğun bölgeye dair şikayet kaydı bırak ilgilenirler;)


    ..
Toplam Hit: 6955 Toplam Mesaj: 8