

Dtp Sonrası Akepe"Liler"İn Hali
-

-
vahhh vahhh darısı başınıza inşAllah.. bu arada bülent arınç'ı ne zaman görsem ineğe benzetiyorum.. (:
-
ahahha :D salya sümük ağlasınlar a.k :D
-
mallar yıgını ak:D
Toplam Hit: 1151 Toplam Mesaj: 4