Duckhunt (Atari Oyunu)
-
stumblede gezerken karşıma çıktı paylaşıyım dedim. oynarken ağlayacak gibi oldum yaw :|
http://www.joshbuhler.com/games/duckhunt/ -
mario oynasan duygusallıktan geberirsin o zaman :D
-
Kaligula bunu yazdı:
-----------------------------
mario oynasan duygusallıktan geberirsin o zaman :D
-----------------------------
yok la marioya alıştım :)
edit: ama ne yapiyim.. çocukluğumuz bunlarla geçti =|
-
Yeni nesil bilmez bunları hey gidi günler hey piksel piksel oluşturulmuş oyunlardan aldığım zevki şimdinin en son teknoloji cihazları veremiyor wii xbox vs...
Edit:Oyunda ki bi hatayı fark ettim :) vurulan ördeğin rengi ne olursa olsun it yakaladığında yeşil başlı ördek çıkıyor hep :D
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Oyunda ki bi hatayı fark ettim :) vurulan ördeğin rengi ne olursa olsun it yakaladığında yeşil başlı ördek çıkıyor hep :D
-----------------------------
evet o önceden de wardı :) aynısını yapmışlar =]
-
Yemin ediyorum bu eski atari oyunlarından aldığım zevki heyecanı tutkuyu günümüz yeni nesil teknolojili oyunlardan alamıyorum lan!! :)
Heleki Tsubasa , mario , Atletizim i road bilmem ne diye araba yarışı vardı o , daha neler neler...
Sega aldım atari tadını veremedi.. ps aldım olmadı bilgisayar desen zati yok :)) Aklıma gelmişken atariyi takim bu gece tsubasayı bidaha bitirim :))
Toplam Hit: 959 Toplam Mesaj: 6
