Dune 2000 Ve Xp
-
arakdaşlar ben 98-99 yıllarında dune 2000 diye bir oyun oynuyordum o oyununun hastasıydım şimdi ise tekrar oynamak isteyorum oyunuda internetten buldum indirdim ama oyunu açtığımda ekran kayık bir şekilde çıkıyo nasıl yapabilirim ekrandaki orjinal görüntü abcd efgh diyelim ama efgh abcd diye çıkıyor (iki eş parçaya bölersek sağdaki parça solda soldaki parça sağda çıkıyor) ne yapabilirim
-
microsoftun eski oyun ve programları çalıştırmak için bir toolkiti var. bununla eski işletim sisteminin ozelliklerine göre simulasyon yapabilmeni sağlıyor.
-
arkadaşlar bununla kaç gündür uğraşıyorum ama yükleyemedim bi türlü ltfn başka çözüm söylermisiniz şimdiden teşekkürler
-
arkadaşlar ltfen yardımcı olun
-
dediğimi indirip denedinmi
-
indirdim yüklemiyor
-
sorun gene aynı yardımcı olabilecek varmı o linkte çalışmıyor :D
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
sorun gene aynı yardımcı olabilecek varmı o linkte çalışmıyor :D
-----------------------------
hoca 3 sene olmuş :Dnolmuş la bu saate
Toplam Hit: 1985 Toplam Mesaj: 8
