Dungeon Sıege2 (Bakın Pls)
-
ya beyler ben bu dungeon sıegeye yalnıslıkla tıklayıp gırdım (aman sız gırmeyın) 6 saaat cıkamadım bırazdan cafeden gıtmem gerekıcek malun ıftar! ama save dosyalarını bulamıyorum napıcam lutfen bırısı bana yardım etsın bu oyunun save dosyaları nerde bılen varmı!
-
biraz gec oldu ama yine de soliim :]
belgelerim klasorunde dungeon siege/save altinda..
Toplam Hit: 1437 Toplam Mesaj: 2
