folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dungeon Sıege2 (Bakın Pls)



Dungeon Sıege2 (Bakın Pls)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    ya beyler ben bu dungeon sıegeye  yalnıslıkla tıklayıp gırdım (aman sız gırmeyın) 6 saaat cıkamadım bırazdan cafeden gıtmem gerekıcek malun ıftar!  ama save dosyalarını bulamıyorum napıcam lutfen bırısı bana yardım etsın bu oyunun save dosyaları nerde bılen varmı!


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dipLoit
    dipLoit's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    biraz gec oldu ama yine de soliim :]
    belgelerim klasorunde dungeon siege/save altinda..

    bir imzam bile yok
Toplam Hit: 1437 Toplam Mesaj: 2