folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dungeons & Dragons Neverwinter Online Oyun



Dungeons & Dragons Neverwinter Online Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    Evet arkadaşlar bir arkadaşın tavsiyesiyle başladım oyuna ben bu kadar beklemezken baya hoşuma gitti oyun, huerfanos müritte oynuyor bu adam wow oyuncusu öyle her oyunu beğenmez oda beğendi ben oyunun içine bir an önce dahil olmak isterim 1 ay kastıktan sonra oyundan zevk almanın hiç anlamı yok bundada öyle dün gece başladım sabahında pvp 5v5 etkinliğine girdim

    Oyunun türkçe olmasıda güzel bir ayrıntı, ırk çeşitliliğide güzel çeyreklik adı altındaki hobbitlerden cüceler yarı elfler elfler tabiki insanlar şeklinde, sanırım her ırk her classta oynayabiliyor ama oynayacağınız classa göre ırk seçimi mantıklı mesela ben tank oynuyorum guardian fighter ırk olarak cüce daha uygun tr forumu var kurcalarsanız daha iyi bilgi edinirsiniz zira bende pek bilmiyorum

    http://www.youtube.com/watch?v=f8cqqiRWDQU

    control wizard classında bir elemanın pvp videosu az çok fikir vermesi açısından youtube üzerinden boss fightlara falanda bakabilirsiniz 

    site: https://register.tr.perfectworld.eu/nw_splash

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    bi süre oynamışlığım var ama ben çok fazla beğenmedim. rpg öğeleride tatmin etmedi.  bir kaç tane güzel düşünmüşler dedigim mevzu var fakat dedigim gibi beğenmedim. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    FCN bunu yazdı

    bi süre oynamışlığım var ama ben çok fazla beğenmedim. rpg öğeleride tatmin etmedi.  bir kaç tane güzel düşünmüşler dedigim mevzu var fakat dedigim gibi beğenmedim. 

    Yani hocam bir kaç arkadaşa gelin başlayalım dedim ben oynadım onu beğenmedim diyen oldu lakin şimdi severek oynuyor biraz değişti sanırım oyun

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    yüklüyorum bu gece deneyecem

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zachariah
    Zachariah's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Yazdan beri oynuyorum bende bi şu 2 ay biraz giremedim

    Oyunda pvp seçeneği hep 5 v 5 e yönelikti ve baya da sıkmıştı açıkcası. Çoğu arkadaşım bırakmıştı hatta oyunu ama şimdi yeni map falan geldi open world pvp için gerçi denemedim daha yaz gelsinde devam edicem yeniden.

     

    @zachariah94 ü fri liste ekleyebilirsiniz


    Anime - Manga
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    yüklüyorum wow gibi sararsa devam ederim yoksa wow devam :D


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    bu eleman beni tek eliyle tokatlar aq ne biçim bi oynayış bu


    test 1 2
Toplam Hit: 906 Toplam Mesaj: 7