Dungeons & Dragons Neverwinter Online Oyun
-
Evet arkadaşlar bir arkadaşın tavsiyesiyle başladım oyuna ben bu kadar beklemezken baya hoşuma gitti oyun, huerfanos müritte oynuyor bu adam wow oyuncusu öyle her oyunu beğenmez oda beğendi ben oyunun içine bir an önce dahil olmak isterim 1 ay kastıktan sonra oyundan zevk almanın hiç anlamı yok bundada öyle dün gece başladım sabahında pvp 5v5 etkinliğine girdim
Oyunun türkçe olmasıda güzel bir ayrıntı, ırk çeşitliliğide güzel çeyreklik adı altındaki hobbitlerden cüceler yarı elfler elfler tabiki insanlar şeklinde, sanırım her ırk her classta oynayabiliyor ama oynayacağınız classa göre ırk seçimi mantıklı mesela ben tank oynuyorum guardian fighter ırk olarak cüce daha uygun tr forumu var kurcalarsanız daha iyi bilgi edinirsiniz zira bende pek bilmiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=f8cqqiRWDQU
control wizard classında bir elemanın pvp videosu az çok fikir vermesi açısından youtube üzerinden boss fightlara falanda bakabilirsiniz
site: https://register.tr.perfectworld.eu/nw_splash
-
bi süre oynamışlığım var ama ben çok fazla beğenmedim. rpg öğeleride tatmin etmedi. bir kaç tane güzel düşünmüşler dedigim mevzu var fakat dedigim gibi beğenmedim.
-
FCN bunu yazdı
bi süre oynamışlığım var ama ben çok fazla beğenmedim. rpg öğeleride tatmin etmedi. bir kaç tane güzel düşünmüşler dedigim mevzu var fakat dedigim gibi beğenmedim.
Yani hocam bir kaç arkadaşa gelin başlayalım dedim ben oynadım onu beğenmedim diyen oldu lakin şimdi severek oynuyor biraz değişti sanırım oyun
-
yüklüyorum bu gece deneyecem
-
Yazdan beri oynuyorum bende bi şu 2 ay biraz giremedim
Oyunda pvp seçeneği hep 5 v 5 e yönelikti ve baya da sıkmıştı açıkcası. Çoğu arkadaşım bırakmıştı hatta oyunu ama şimdi yeni map falan geldi open world pvp için gerçi denemedim daha yaz gelsinde devam edicem yeniden.
@zachariah94 ü fri liste ekleyebilirsiniz
-
yüklüyorum wow gibi sararsa devam ederim yoksa wow devam :D
-
bu eleman beni tek eliyle tokatlar aq ne biçim bi oynayış bu
