Dünya Devleri Türk Yazılım Kullanıyor
-
Başlık biraz iddalı oldu biliyorum :D direak aldım başlığı ondandır :D
KV311 Audio şirketinin kurucusu ve Genel Müdürü Bülent Bıyıkoğlu, SynthMaster 2.5 yazılımının David Guetta, Armin van Buuren, Martin Solveig, Axwell ve Zedd gibi dünyaca ünlü prodüktör ve DJ'ler tarafından kullanıldığına dikkati çekti.
“Şirketimizin adı KV311; Mozart'ın Türk Marşı'nın numarasıdır ve Türk kimliğimizi tüm dünyaya duyurmak amacıyla bu isim özellikle seçilmiştir” diyen Bıyıkoğlu, yaklaşık 8 yıllık bir geçmişi olan SynthMaster yazılımın, 2007'de birinci, 2009'un sonunda ikinci versiyonunu yayınladıklarını, en son Ekim 2011'deki versiyonunu yayınlamalarıyla tüm dünyada iyice tanınır hale geldiklerini kaydetti.
http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/22464014.asp
-
Ne yazılımıymış o?
-
noname bunu yazdı
Ne yazılımıymış o?
Hacı cevap bile vermiyorum sana amk :D
-
zedd guetta ? :D
https://soundcloud.com/kv331synthmaster
iyice inmedim aşağı ama sanmıyorum :D ihtimalde vermiyorum :D ahaha
-
noname bunu yazdı
Ne yazılımıymış o?
synthesizer vts si olmalı herhalde :D
-
o tarzda altarnetif bir program olmayınca sie sie kullanıyorlardır muhtemelen..
programın çok çok güzel olduğundan falan değil sanırsam :)
-
yazılımı yeni duydum :S
-
serhat8102 bunu yazdı
yazılımı yeni duydum :S
Bende öyle sanırım aşırı iyi olduğunu sanmıyorum
-
Cizik atayimda bir ara cracklisini bulup inceliyeyim :)
