folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Dünya Devleri Türk Yazılım Kullanıyor



Dünya Devleri Türk Yazılım Kullanıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Başlık biraz iddalı oldu biliyorum :D direak aldım başlığı ondandır :D

    KV311 Audio şirketinin kurucusu ve Genel Müdürü Bülent Bıyıkoğlu, SynthMaster 2.5 yazılımının David Guetta, Armin  van Buuren, Martin Solveig, Axwell ve Zedd gibi dünyaca ünlü prodüktör ve DJ'ler  tarafından kullanıldığına dikkati çekti.

     

    “Şirketimizin adı KV311; Mozart'ın Türk Marşı'nın numarasıdır ve Türk  kimliğimizi tüm dünyaya duyurmak amacıyla bu isim özellikle seçilmiştir” diyen  Bıyıkoğlu, yaklaşık 8 yıllık bir geçmişi olan SynthMaster yazılımın, 2007'de  birinci, 2009'un sonunda ikinci versiyonunu yayınladıklarını, en son Ekim  2011'deki versiyonunu yayınlamalarıyla tüm dünyada iyice tanınır hale  geldiklerini kaydetti.

     

    http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/22464014.asp

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Ne yazılımıymış o?


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Ne yazılımıymış o?

    Hacı cevap bile vermiyorum sana amk :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    zedd guetta ? :D 

    https://soundcloud.com/kv331synthmaster

    iyice inmedim aşağı ama sanmıyorum :D ihtimalde vermiyorum :D ahaha


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Ne yazılımıymış o?

    synthesizer vts si olmalı herhalde :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    o tarzda altarnetif bir program olmayınca sie sie kullanıyorlardır muhtemelen.. 

    programın çok çok güzel olduğundan falan değil sanırsam :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    yazılımı yeni duydum :S

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Theholiqan
    Theholiqan's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2012
    Erkek
    serhat8102 bunu yazdı

    yazılımı yeni duydum :S

    Bende öyle sanırım aşırı iyi olduğunu sanmıyorum


    Bize çağ dışı diyorlar Doğrudur; Çağlar açtık, çağlar kapattık Çağlar bizden geri!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Cizik atayimda bir ara cracklisini bulup inceliyeyim :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 977 Toplam Mesaj: 9