Dünya Pi Günü
-
Twitterda gördüm. Dünya Pi günümüz kutlu olsun..

Pi Günü, ünlü matematik sabiti pi sayısı anısına özel kabul edilmiştir ve her yıl 14 Mart'ta kutlanmaktadır. Bunun sebebi ise Amerikan tarih formatında bu günün 3/14 olarak geçmesi ve bunun pi sayısının en yaygın kullanımını anımsatmasıdır. (wikipedia)
Ps: Rip Musket
Edit :
Tıp Bayramı, her Mart ayının 14'ünde kutlanan, Türkiye'de tıp alanından çalışanların hizmet sorunlarının tartışıldığı, bilime katkılarının ödüllendirildiği bir anma ve kutlama günüdür.

edit2: calıntı resim düzenlendi.
-
Tıp Bayramını da unutmamak lazım tabi :)
-
hayırlı olsun 24 senedir kullanmadım ama bu 1 senedir hergün kullanıyorum hemen hemen :D keşke lisede kullansaydım.
-
çalıntı içerik yazıyor son resimde :D
-
vay amq heriflerin işi yok farklı domainde resimler önizleme yapılınca reklam çıkarmışlar :D
