Dvd İzleme Sorunu [ Power Dvd ]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek

    beyler merhabalar..

    sorum şu olacaktı..konser dvd var netten indirmiştim izledim falan her neyse canım şimdi tekrar izlemek istiom :D açıyorum dvd yi görüntü yok kapkara ama ses var..bu sorunla daha öncede karşılaşmıştım ama format attım düzelmişti bikaç kere böle olmuştu..

     nedir bu annamadım nasıl düzelir bilgisi olan varmı..?


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostwanted
    mostwanted's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2008
    Erkek
    aynı sorun bende de var boşuna yeni konu açmıyım.arkadaşlar bu sorun nasıl düzelir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Codeklerin yüklü mü hocam ? Eğer codek mi o da ne diyorsan ;

    http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=4666&s=95 adresine tıklayıp indiriyorsun kurulum esnasında seçenekler gelcek 7.sıradaki Lost of stuff'ı seçerek kuracaksın artık izleyebilirsin tabi sorun codekse..

    Troubles'll come & they'll pass
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    k-lite codec pack

     

    indirin kurun bakalım ne olcak

     

    tikla

     

    buyuk bir olasilikla düzelir.

    konuyu takip edicem sonucu yazın.

     

    edit:yalnış linkdi düzelttim


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostwanted
    mostwanted's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2008
    Erkek
    codecler yüklü k-lite mega paketi kurdum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    mostwanted bunu yazdı:
    -----------------------------
    codecler yüklü k-lite mega paketi kurdum
    -----------------------------

     

    birde başka bir dvd programi kullanmayı dene


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostwanted
    mostwanted's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2008
    Erkek
    neroyu kurarken show time ı kurdu.orda sorun yok açıyor ama ilk baştaki sahne dil altyazı seçenekleri gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    mostwanted bunu yazdı:
    -----------------------------
    neroyu kurarken show time ı kurdu.orda sorun yok açıyor ama ilk baştaki sahne dil altyazı seçenekleri gelmiyor.
    -----------------------------

     

    sorun programdan kaynaklaniyor o zaman 

     

    tikla

     

    alternatif


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mostwanted
    mostwanted's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2008
    Erkek
    sağol kardeş birde bunu deneyim
Toplam Hit: 1310 Toplam Mesaj: 9