Dvd İzleme Sorunu [ Power Dvd ]
-
beyler merhabalar..
sorum şu olacaktı..konser dvd var netten indirmiştim izledim falan her neyse canım şimdi tekrar izlemek istiom :D açıyorum dvd yi görüntü yok kapkara ama ses var..bu sorunla daha öncede karşılaşmıştım ama format attım düzelmişti bikaç kere böle olmuştu..
nedir bu annamadım nasıl düzelir bilgisi olan varmı..?

-
aynı sorun bende de var boşuna yeni konu açmıyım.arkadaşlar bu sorun nasıl düzelir
-
Codeklerin yüklü mü hocam ? Eğer codek mi o da ne diyorsan ;
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=4666&s=95 adresine tıklayıp indiriyorsun kurulum esnasında seçenekler gelcek 7.sıradaki Lost of stuff'ı seçerek kuracaksın artık izleyebilirsin tabi sorun codekse.. -
k-lite codec pack
indirin kurun bakalım ne olcak
buyuk bir olasilikla düzelir.
konuyu takip edicem sonucu yazın.
edit:yalnış linkdi düzelttim
-
codecler yüklü k-lite mega paketi kurdum
-
mostwanted bunu yazdı:
-----------------------------
codecler yüklü k-lite mega paketi kurdum
-----------------------------birde başka bir dvd programi kullanmayı dene
-
neroyu kurarken show time ı kurdu.orda sorun yok açıyor ama ilk baştaki sahne dil altyazı seçenekleri gelmiyor.
-
mostwanted bunu yazdı:
-----------------------------
neroyu kurarken show time ı kurdu.orda sorun yok açıyor ama ilk baştaki sahne dil altyazı seçenekleri gelmiyor.
-----------------------------sorun programdan kaynaklaniyor o zaman
-
sağol kardeş birde bunu deneyim
