folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Dvd Lerdemi Sorun Romlardamı



Dvd Lerdemi Sorun Romlardamı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    elimde 4 tane aynı marka dvd ben bunları laptopın dwdromuna taktıgımda  taka tak taka taka ses geliyor  kendim elimle çevirip kontrol ettim anladıgım kadarıyla alt tarafına sürtüyor  
    başka cd lerde sorun yok
    fakat garip kısmı ben bu 4 cd yi daha önceleri laptopın romunda sorunsuz şekilde okutabiliyordum

    3 tanede  rom masaüstü pclerinde var onlarda cd leri görmedi aynı şekilde başka cd lerde problem yok

    ve benim acil şekilde bu cd leri açmam lazım

    cd lerde ne çizik var ne başka bişi cd kabında oda sıcaklıgında nemsiz ortamda el bebek gül bebek bakıldı :D  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    dvd leri yazarken hızlı yazmışsındır ve bazı yerlerde kopukluk olablir oraları okurken zorlanıyordur. bnmde başıma çok geliyor genelde düşük yakınca sorun olmuyor pek. örnek başka laptopta yaktığım dvd bazen bnde okunurken zorlanıyor hızlı yakttığımdan lensle alaklıdır. Lens temizliyici al temizle bi güzel


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    2 tanesini okuo aynı marka aynı zamanda aynı şekilde yazılmış cd lerin 

    2 tanesinden tak taka taka taka traktor sesi tarzında bi ses gelio takınca

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meco
    meco's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2003
    Erkek

    bilgisayarda nero varsa, neronun icinde Nero DiscSpeed yada Nero cd-dvd Speed adında bir program vardır.. dvdyi sürücüye tak sonra bu programı calıstır sekmelerinden "Disc Quality" (disk kalitesi) olanı sec ve calıstır.. sonuna kadar bekleyin ve islem bittikten sonra kaydet butonuna basıp resmini alıp buraya eklerseniz size dvd mi bozuk yoksa yazıcımı söyleyebilirim..


    PORTABLE programları tercih edin... isletim sistemi sismez, nereye atarsan orada calısır ve en önemlisi serial-key derdinden kurtulursunuz...
Toplam Hit: 702 Toplam Mesaj: 4