Dvd Lerdemi Sorun Romlardamı
-
elimde 4 tane aynı marka dvd ben bunları laptopın dwdromuna taktıgımda taka tak taka taka ses geliyor kendim elimle çevirip kontrol ettim anladıgım kadarıyla alt tarafına sürtüyor
başka cd lerde sorun yok
fakat garip kısmı ben bu 4 cd yi daha önceleri laptopın romunda sorunsuz şekilde okutabiliyordum3 tanede rom masaüstü pclerinde var onlarda cd leri görmedi aynı şekilde başka cd lerde problem yok
ve benim acil şekilde bu cd leri açmam lazım
cd lerde ne çizik var ne başka bişi cd kabında oda sıcaklıgında nemsiz ortamda el bebek gül bebek bakıldı :D
-
dvd leri yazarken hızlı yazmışsındır ve bazı yerlerde kopukluk olablir oraları okurken zorlanıyordur. bnmde başıma çok geliyor genelde düşük yakınca sorun olmuyor pek. örnek başka laptopta yaktığım dvd bazen bnde okunurken zorlanıyor hızlı yakttığımdan lensle alaklıdır. Lens temizliyici al temizle bi güzel
-
2 tanesini okuo aynı marka aynı zamanda aynı şekilde yazılmış cd lerin
2 tanesinden tak taka taka taka traktor sesi tarzında bi ses gelio takınca
-
bilgisayarda nero varsa, neronun icinde Nero DiscSpeed yada Nero cd-dvd Speed adında bir program vardır.. dvdyi sürücüye tak sonra bu programı calıstır sekmelerinden "Disc Quality" (disk kalitesi) olanı sec ve calıstır.. sonuna kadar bekleyin ve islem bittikten sonra kaydet butonuna basıp resmini alıp buraya eklerseniz size dvd mi bozuk yoksa yazıcımı söyleyebilirim..
